Nem biztos, hogy itt kell offolnunk, de az sem biztos, hogy off, mert végülis érinti a tuhut is...
Vitanyitó: a ramp és a roundabout típus azért van a tuhu típuskészletben, mert a garminban benne van, és át lett véve. A garminban pedig azért van benne, mert így könnyű a programozók dolga, amikor navigácót kell írni. Egyiknek sincs semmi keresnivalója a típusok között - ha már egyáltalán úttípusokban gondolkodunk (szerencsésebb lenne ezeket valójában kategóriáknak vagy osztályoknak nevezni, amik különböző, de közeli paraméterrel rendelkező utakat mosnak össze egybe.)
Tehát szerintem kukázni kéne e két típust, és ha meg akarjuk jelölni, hogy valami rámpa vagy körforgalom, akkor azt a típuson "kívül" kéne megtenni.
mert az autópálya pihenő is csak a wiki-re került rá, nevezetesen oda is az hogy mivel NE rajzoljunk
A wikit sosem bántottam.
ha már OTT!!! nem lehet megemlíteni az autópálya tervezési problémát,
Hol nem lehet milyen autópálya-problémát megemlíteni? Mindenhol mindent meg lehet említeni; most konkrétan mire gondolsz, mint autópálya-probléma?
beszélni a tervezett turistautak layer-éről
Ezzel két baj van:
1) kéne idő rá megcsinálni.
2) arra kell tekintettel lenni, hogy a "layeres technika" is elér lassan a határaihoz. Mit jelent ez? Az egésznek az értelme, hogy a garmin nem tud egy product részt ki/be kapcsolni, ezért a különféle detailokat különféle kombinációban összefogjuk termékekké. Minden layer megjelenése az össz-termékszámot elméletben duplázza. Másik lehetőség, hogy betesszük a tervezett réteget valamely már létező termékbe, de azzal pont a layeres értelmét kezdjük a sutba dobni, mert oda a felhasználó lehetősége, hogy pl. a tervezett turistautakat olyan kontextusban lássa, amilyenben épp szeretné.
Persze mindez a mapsource alatti egyszerre-láthatóságra vonatkozik, mert a kütyüre bármit fel lehet dobálni külön productból is.
amúgy meg igenis szakadnak a turistautak vizuálisan, különösen Mária út
Aszem', ezt megnéztem a múltkor. Azért szakadt a Mária-út színes csíkja, mert a szakadást jelentő szakaszokon egyszerűen nincs jelzés.
ha meg van oldva akkor csak garmin alá van megoldva
Ha jól értem, itt még mindig a layerezésről beszélünk. A layerezés CSAK a mapsource miatt jött létre, máshol irreleváns említeni, hiszen tök más logikával működik az összes többi kütyü.
minél kevesebben tudnak, tudunk róla, annál kisebb valószínűséggel oldódik meg a probléma
Itt most még mindig az autópálya-problémáról beszélsz?
napi 3 órát tudom pld. tesztelni kocsiban ülve
Te vagy az ideális tesztember! Ide a tervezési problémákkal!
Azt azért lásd, hogy pl KecskésRobi is marha sokat küzdött tervezési problémákon, és az volt a konklúzó - ha jól emlékszem -, hogy a garmin titka, hogy miért nem működik jól.
új ötletek, tesztelők-visszajelzők szerintem Nektek is jól jönnek, jönnének, jöhetnének ott omp-n
Új ötletekből csak az én fejemben annyi van, amit sosem lesz időm megcsinálni, és akkor még ott vannak a többiek is, akik "nyúznak" a sajátjaikkal... :)
A visszajelzés/tesztelés témára pedig azt tudom mondani, hogy már eddig jól jöttek és ezután is természetesen jól fognak jönni.
Kicsit olybá tűnik mintha most megállt volna az élet
Kicsit kevesebb időm van a dologra, de ettől még alig kisebb intenzitással csinálok dolgokat, mint korábban. Az utóbbi időben az online térkép kapta a legtöbb időt. Ami nem biztos, hogy explicit érzékelhető, mert triviálisként elvárt, aprónak tűnő funkció időnként rettenet mennyiségű munkát/kódot igényel. Most az útvonaltervező fog magasságprofilt kapni. Peter68 is folyamatosan heggeszt valamit, most valódi dem-es garmin térképpel próbálkozunk. Szimszon is beszállt közben, csak sajnos az osm-en kívül nincs másra ideje. Tehát nem állt meg az élet, csak kevésbé látványos dolgokat csinálunk.
közben alapvető tervezési problémákra nincsenek megoldások
Itt most nem teljesen világos, hogy milyen jellegű problémákra gondolsz.
így nehéz lesz versenyeznünk pld. osm-mel is
A részünkről nem is akartunk soha. Az osm máshonnan közelíti a dolgokat: ami nagy, az jó. Szerintünk nem. Nincs mögötte több érv, vagy indok.
javaslom a másodszori elolvasást is az indulat elszállta után
Ha ennyivel indulatba lehetne hozni, akkor már rég abbahagytam volna az egészet... :D
[ előzmény: (50137) Kurdi_Robert, 2011.10.10 19:33:46] |