A feltöltés sikeresen megtörtént.
A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 8 db érintett vonalból 18 db lett.
Szép munka. Megjegyzéseim:
Bátrabban igazgatsd a vonalakat a vastagodó track kötegek alatt, pontosítsd nyomvonalukat.
ID=517751 - ez egy TZ volt - ránézésre egybôl látszik, hogy alatta út fut, különösen, hogy Ny végénél leszúrtam a keresztezôdésben egy útpontot. Nyugodtan átállithatod az út típusát tervezôsre (esetünkben gyalogútra), de Track=0 lesz! Átírtam.
Itt-ott javítottam rajzodon, de egyáltalán nem hibáztál! csak kiegészítettem oly infókkal, amik csak a memóriámban vannak.
Más:
Nézd meg a Deseda tó É végénél található csónakkikötôt (ID=404666, (46.437639 17.796768) ). PeterPan két évvel ezelôtti track-je alapján készült, kütyüje automatára volt állítva. Mi azonban (Fairy és én) hozzá képest a vizen jártunk ;-) Kütyüink távolság alapúra voltak állítva, ami pontosabb.
(Ha valamelyik track fölé viszed a kurzort, egy repülô ablakban annak a track-nek adatait olvashatod - ki készítette mikor, milyen készülékkel és a készülék hogyan volt beállítva. Hasznos információk, építs rájuk! Lassan meg fogod tanulni, kik azok a tarckelôk, kik anyagát fenntartásokkal / fenntartások nélkül kezelheted :-) ).
N46.428751 E17.797061 - nézd csak... itt itt is mindenki a vízen jár :-)
Javaslom, legközelebb, ha Somogyban rajzolsz, ezeket igazítsd meg. Itt már polygonokkal kell dolgoznod. Ideje ezt is megtanulnod :-) Nem boszorkányság.
Most azonban készülj a vizsgáidra. TuHu megvár.
[ előzmény: (43767) Hev, 2010.12.02 00:41:36] |