Persze, megvárjuk. Ha lesz érv a visszacsinálás mellett, akkor sajátkezűleg visszajavítom a 150-est és a 21-est, mert ezeket most előléptettem (a 21-es Mátrai szakaszának kivételével).
Még akkor is várjuk a véleményüket, ha az egyik Mester csúnyán elnézte Aty hibáját az M19-en, és emiatt rosszul tervezett a térkép 2 évig.
[előzmény: (36154) Arti (junior), 2009.12.06 17:08:45]
Ők mennyivel tudnak pontosabbat az elsőrendű főutakról, mint a Magyar Közút Nonprofit Zrt.?
KiVi! Végre lenne valami szabály és nem szájhagyomány útján jelölnénk a legfontosabb útjainkat. Ha nem tetszik majd a hivatalos besorolás alapján a végeredmény, akkor ráérünk filózni azon, hogy soroljunk-e feljebb másodrendűeket. Ezzel egyébként nagyon nem értenék egyet, még akkor sem, ha a környező országok könnyebben osztogatják az elsőrendű kategóriát.
[előzmény: (36149) Arti (junior), 2009.12.06 16:27:14]
Azt, hogy melyik minősül elsőrendő főútnak, nagyon egyszerűen lehet tisztázni: fönn vannak a forgalomszámlálok adatai a kozut.hu-n, ott külön vannak az elsőrendű besorolású főutak (a 44-esről sokáig én sem tudtam)
A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók