Az útvonal tervezéses dologban - bármennyire is szidjuk - van egy hangyányi logika.
- Garantálni kellene az ugyanolyan útvonal tervezési beállításokat : ezt így persze le lehet írni, de mi van, ha a felhasználó egyszer csak elállítja. Pl feltölt két útvonalat, amit autóval akar bejárni (oda- visszaút) és a kettő között gyalogosan akar majd tervezni az első útvonal bejárása után és a második előtt (ott helyebn fogja megtervezni, nem a PC-n). Ekkor szépen elrontja az "azonos beállítást" Így valahogy az is megoldandó feladat lenne, hogy az útvonallal együtt átmenjenek a z útvonal tervezési beállítások is, amelyek CSAK ARRA az egy útvonalra értendők.
- Itt jön a következő probléma: a Mapsource nem akadályoz meg abban, hogy az útvonal tervezése közben váltogasd az útvonal tervezési beállításokat: autós, gyalogos, biciklis, LÉGVONAL. Ezeknek az infóknak is át kellene kerülnie a GPS-re az útvonal egyes szakaszaira vonatkozóan.
- Hoppsz, és a Mapsource azt is megengedi ám, hogy tervezés közben térképeket váltogass. Így azt is garantálni kellene, hogy minden felhasznált térkép ugyanolyan verzióval fenn legyen a GPS-en is.
- No és mi történik akkor, ha útközben elnézel egy kereszteződést vagy lezártak egy utcát? Egy a GPS-en megtervezett útvonal esetén a teljes hátralévő útvonal újratervezésre kerül ilyenkor. Lehet, hogy teljesen más útvonalat tervezne az út hátralévő részére, te pedig szíved szerint inkább belemennél egy pár méterrel hosszabb útvonal tervezésébe, csak hogy minél több szakaszt használjon az EREDETI tervezésből a GPS.
- És jön a képbe az a sokszor hangoztatott érv is, hogy a GPS-nek sokkal gyengébb a processzora mint a PC-nek, így egy picit máshogy (egyszerűbben) számolgatja majd újra eltévedés/útlezárás után a maradék útvonalat. Még ha a PC esetleg az eltérés helyétől kezdve a kívánt útvonalon is vezetne.
- ...plusz még egy csomó egyéb probléma, ami most nem jut eszembe, és nem is gondolnánk rá.[ előzmény: (46903) csiba..., 2010.02.23 21:43:41] |