1.) Ha 10.000 pontnál rövidebb volt a nyomvonal, akkor a 60CSx saját belső memóriájából lehet lementeni azt Mapsource segítségével, kívánság szerint GDB vagy GPX formátumban (ill. tud még egy pár formátumot ezeken felül is).
2.) Szélesség, hosszúság, magasság, dátum+idő
3.) Attól függ milyen adatokat akarsz számoltatni belőle (sebesség, irányvektorok, stb)
4.) Csak egyet ment, nem tud egyszerre barometrikus és GPS alapú magasságot is menteni. "Hivatalosan" csak barometrikust tud, GPS alapúra úgy lehet rábírni, hogy "Fix magasság"-ra állítod. Ilyenkor a kijelzőn badarság fog megjelenni magasságként, de a LOG-okba GPS magasság. De az ilyen módon kierőltetett, "nem hivatalos" GPS magasságrögzítés okozhat furcsaságokat, láttam már ilyen logokat, furcsa ugrásokkal a magasságban. Szerintem ezek a hibák úgy keletkeztek, hogy az utasszállító gépben néha elvesztette a rálátást az égboltra a csix (végülis szinte tökéletes Faraday kalitka), és az egyik firmware frissítés óta már olyat is tud, hogy műholdvétel kiesése esetén is rögzít magasságot. Valószínű ilyenkor visszatért barometrikusra a magasságrögzítés emiatt a feature miatt és a nyomászárt kabin légnyomása alapján próbált magasságot meghatározni.
5.) Excelben elég nehéz, hacsak nem dolgoztad fel előtte valamilyen programmal, aminek szöveges kimenete van. Pl. Mapsource-ban megnyitva a LOG-ot elmented szöveges fájlként a nyomvonalat.
6.) Hivatalosan csak a soros porton megy az NMEA. A Garmin Spanner nevű programja azonban egy virtuális soros portot hoz létre az USB-n és így azon keresztül is mehet az NMEA. Bár nem tudom, hoyg "teljes funkcionalitással" vagy sem. Ha mégsem, akkor lehet venni pár ezer forintért USB-soros adaptert. Csak persze akkor nmeg kell venni még azon felül a Garmin nem túl olcsó soros kábelét is.[ előzmény: (46884) Bukowszky, 2010.02.23 13:17:28] |