- A Track 000-et elfelejtetted? Nem látom az mp-ben.
- N47.115621 E17.850964 ponton (MapEdit-ben koordinátára ugrás: CTRL + G) rajzoltál egy TZ-t (leragadtam a leánykori nevénél, most felmérendő út). Na, azt nem teljesen így kell. Mindig a kereszteződéstől kell indulni is a felmérendő út nyomvonalán "kifelé" haladni. Ha mindkét irányban felmérendő, akkor külön-külön mind a két irányban kell rajzolni egyet-egyet, nem egy vonallal "áthúzni" a kereszteződésen.
- N47.122173 E17.845928 ponton rajzoltál egy DNY irányú hosszú TZ-t. A TZ-re az útvonaltervező nem tervez rá, míg a szekérútra igen. Tehát a GPS szépen keresni fog egy kerülőutat. Ha láttad, hogy ott tényleg van út, akkor elfogadható a szekérút Track=0 (és Utcanev=Felmérendő) paraméterrel.
- ID=389542 (MapEdit-ben ESC (kijelölés törlése), majd CTRL + E, írd be: ID=389542, majd OK és végül * gomb (zoom to selection)) makadám út részén Track=0-n maradt, jár neki a Track=1.
- ID=470721 szintén Track=1
- ID=863990 végén valószínűleg lesz piros pont, mert a szekérút végére a TZ vége csatlakozik. Nyomj egy CTRL + R-t a TZ-re.
- N47.119136 E17.838541 ponton az aszfaltos utat (pihenőt) 13 pontból rajzoltad meg. Egy track alapján ezt 6-7 pontból is meg lehetne rajzolni. Fele akkora helyet foglal a szerveren, mégis mutatja nagyjából az alakját. Ha majd jön rá még 3-4 track, akkor be lehet sűríteni pontokat a valós nyomvonalra. Néha a GPS kóvályog csak, nem valós ív. A dimbes-dombos részeken viszont érdemes sűrűbben pontozni, hogy az egyes pontok alapján a szervez precízebb domborzati adatokat produkáljon. Ez inkább egy általános megjegyzés, csak példának hoztam fel a pihenőt.
Amúgy szépen töltögeted a paramétereket és a csatlakozások is jók (mit nem adtam volna kezdő koromban egy Lektor-ért...). Lyukasztottál pár poligont is, ügyes. :)[ előzmény: (56554) MoGeMaP, 2012.09.02 10:38:13] |