Eddig arra használtuk településen belül az Arterial road-ot, hogy ha nem főutat, de fontosabb utat akartunk kiemelni (nevezzük gyűjtőútnak).
Most már tudom, hogy pl a Garmin kimeneten Major Highway esetén a szélesség paraméteren múlik, hogy milyen út jelenik meg a készüléken és/vagy a Mapsource-ban. Emiatt ma már nem használnám az Arterial road-ot településen belül, hanem Major highway és megfelelő szélesség (pl országút).
A raszeres kimeneten pl. most sem tudom (nem néztem utána), hogy mi határozza meg az utak megjelenő szélességét (mivel mp-ből készül ezért nem biztos, hogy a szelesseg paraméter).
Ezért is tartom fontosnak itt is az előbb pgyp által leírt leírt megjegyzést, hogy az egyes paraméterek hatásait is írjuk le majd a Wikiben. Hozzáteszem, hogy azt is le kellene írni, hogy az egyes kimenetekre melyik param. milyen hatással van? (Garmin, Raszteres, T3D, OMP, Java, stb.)
Meggyőződésem, hogy sok rajzolói "hiba"/félreértés/eltérő rajzolási mód oka ma is az, hogy
- a leírások nem egyértelműek illetve már régen nem érvényesek (évek óta nyilvánvalóan mást látunk az mp-ben, mint ami a leírásban van)
- a kimenetekre gyakorolt hatásuk nincs leírva. [ előzmény: (30010) Arti (junior), 2009.05.06 14:26:27] |