én használok sablon, a logikusan kitölthető paraméterek vannak benne. Az általad belinkelt sablon szerintem tipikusan nem oldja meg a kerékpárosok problémáját. 2 lehetőséget látok:
-áttérni az új typesetre és ott elmagyarázni a rajzolóknak mit is kell kitölteni és milyen hatása lesz
-lehetőség szerint kitölteni a paramétereket, mert azokat figyelembe veszi a rendszer a routing parameter generálásánál. Erről sajnos nekem semmi infom nincs (mármint hogy mit vesz figyelembe), de kecskesrobi küzdött több alkalommal is azon, hogy jól működjön a tervezés, elég vicces dolgokat tud csinálni, ha nincsenek kitöltve a paraméterek:-( Szóval egy jól összeállított sablon jobb lehet, mintha nem töltenénk a paramétereket egyáltalán.
első- és másodrendű utak: nzd meg a térképet az omp-s kimeneten! nem csak a 8 és 84, hanem gyakorlatilag a teljes Dunántúlon az egy- és kétjegyű utak főútvonalként vannak fent. Kérdés, hogy ez mennyire baj, mert amennyiben megnézzük ezen utak folytatását az oh-n kívül, kb hasonló stílust láthatunk (ez persze a konvertálásból adódik!). Érdekes lenne elgondolkozni ezen a paraméteren (is), hogy a keskeny műúttól a főútvonalig a 4 fokozatot hogyan osztjuk fel.[ előzmény: (29997) Arti (junior), 2009.05.06 10:42:36] |