- van egy kanyarodástiltásod ami három szakaszból áll. nem tudom ez bekavar-e valamit, de maradjunk a kettőszakaszosnál (3 nodepont) javítottam.
- még mindig a körfogralom. a Körmendi útnál nincs közös nodepont a bicajúttal. ha szintbeli a kereszteződés akkor teszünk mindig.
- úgy vettem észre az egész körforgó még 1-2 track alapján lett bekarcolva, azóta pedig szépen gyűltek a trackek, kicsit kikozmetikáztam, legközelebb te is bátran nyúlj bele.
- Avar utca: zsákutca paramétert csak oda tegyél, ahol árván marad a szakaszvég és nincs semmilyen folytatása, ekkor itt nem lesz piros bumszli, csak ott ahol illesztési hiba van. útvonaltervezésnél stb. ennek a paraméternek nincs szerepe, tehát ha az autós zsákutca kerékpérral vagy gyalogosan folytatódik akkor nem kell zs paraméter.
- a csatlakozó utcáknál nem volt track paraméter, ez nem a te hibád, de ha ilyet látsz javítsd. legcélszerűbb shitf+f7 beírod track és látszik a track paraméter a mapeditben, vonalat kijelölve F7-el szerkeszthető, hasonlóképp pl. F6-ra utcanév.
- Józsa Béla bicaj út kereszetződésnél megintcsak nincs közös node.
- Huszt utca becsatlakozásánál ügyesen 5.5méterre húztad ki a szakaszt, de jobb lett volna inkább a szintén kevés track alapján rajzolt JB utat helyre rakni.
- egyenes útnál nem kell fölösleges nodepont
- ha a bicajút párhuzamosan megy az úttal akkor a nodepontok párban legyenek.
- Huszt utcánál a bicajutat fölöslegesen szakaszoltad. csak ott szakaszolunk ahol paraméter változik.
- frankón meg van rajzolva pár park meg temető polygon, de ha a településpoly nincs lyukasztva akkor ez nem látszik a Garminokon.
töltöm.
[ előzmény: (22874) johann g (Lud), 2008.09.26 10:40:25] |