turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

Güszihozzászólásai | válasz erre | 2018.04.23 12:04:54 (72684)
"És valóban, minden példa sántít, s mintegy elfedi a többit. Van még ezeken túl is olyan jelzett út, amelyeknek vagy nincs értékelhető vége vagy nem határozható meg a leágazó kezdőpontja. De van terjedelmi korlát is, ami nem engedi meg az összes bemutatását."

Többször kifejtettem már, hogy az általánosítással nem tudok mit kezdeni.
Konkrét probléma, konkrét megoldás.
Az előző kettő nem volt új, ha van még, akkor szedd össze egy táblázatban, és tedd közzé!
Ennek nincs terjedelmi korlátja.

Ha velem szemben az a problémád, hogy csak egy tartalomjegyzéket láttál, akkor mit kezdjek a Te állításaiddal?
Azért egy közel 50 oldalas dokumentum és két kiragadott példa nem tudom, hogyan hasonlítható össze, de ez nem az én problémám.

Én még nem tartok ott, hogy a tételes hiánylistát közzétegyem.
131 útvonal darab van a listámban jelenleg.
A szakadozott útvonalak száma közel 20, de ez még nem a véglege adat.

Megoldás szerintem jelenleg nincs.
[előzmény: (72683) 12CX, 2018.04.23 11:29:11]

12CXhozzászólásai | válasz erre | 2018.04.23 11:29:11 (72683)
Érdekes olvasni az ilyesmit. Főleg mert rámutat az ellentmondásokra.
Például arra, hogy olyasmiben vár/várt együttműködést, amelyről eleddig csak egy tartalomjegyzéket volt lehetőségem látni, semmi mást. Ezzel szemben áll az, amit alnibell, a munka megkezdése előtt, két helyen is közzétett, az viszont elkerülte a figyelmet, nem érdekelt senkit. Aztán itt van ez a "ha ... nekiestél volna", meg az "elvégezhetted volna" kifejezés. Ugye milyen könnyen kicsúsztak? (Nem először.)
Alnibell amit elvállalt, nagyrészt teljesítette. És már nem várja, hogy bárki is érdemben foglalkozzon azzal, amit csinált. A MTSZ részéről sem. Ők is az egyszerűbb megoldást választották, no meg a statisztikát hangsúlyozták. Az aprólékos munkára nem vállalkoztak.
És valóban, minden példa sántít, s mintegy elfedi a többit. Van még ezeken túl is olyan jelzett út, amelyeknek vagy nincs értékelhető vége vagy nem határozható meg a leágazó kezdőpontja. De van terjedelmi korlát is, ami nem engedi meg az összes bemutatását.
[előzmény: (72682) Güszi, 2018.04.23 10:59:23]

Güszihozzászólásai | válasz erre | 2018.04.23 10:59:23 (72682)
Már megbocsáss, de számomra ezek nem új információk.
Évek óta rögzítve vannak, csak arra várok, hogy teljes legyen a lista.
Egyesével közzétenni, nem hiszem, hogy érdemes.

A kiragadott példák frappánsak, de ezeknél nagyságrendekkel több a probléma.
Országosan több száz!
Még mindig. Négy év után!
Másfél éve még 700 volt.

Járiföld esetében pl. két koncepció ütközött, valaki kitalálta, hogy az autós pihenőnél lesz a csomópont.
Más valaki lezárta a pihenőt, nem lehet parkolni, hiába indul onnan a ZÖLD, egy S+ körtúra, és egy S3 az egykori kilátóba.
A kilátó összedőlt, a jelzések részben megmaradtak.

A digitális térképeken ott az állapot, de hogy mi lesz a sorsa az útvonalaknak, azt mi nem tudjuk, de szerintem ennek nincs
jelentősége.


A Sümeg - Tapolca közötti piros még nem lett felújítva, de lehet, hogy idén erre is sor kerül.
Vannak biztató fejlemények, szerintem a megyeiek "rajta vannak", történt 2017-ben jelzés-felújítás is arrafelé (P és P+).
Ebben az ügyben írtam az MTSZ-nek, jeleztem problémát, amit a terepen tapasztaltam, még nem reagáltak.
Nem kell nagy jóstehetség, a Te beírásodra se reagál majd senki.

Én örülök, hogy nekiestél, és megtalálod azokat a problémákat, melyeket az elmúlt 4 évben nem sikerült megoldani.
Ha négy évvel ezelőtt "nekiestél" volna, akkor láttad volna az akkori állapotokat, és esetleg bekapcsolódhattál volna abba a munkába, mely arra irányult, hogy végezzük el a tényfeltáró munkát, és ahol tudunk, javítsunk.
Sok száz felmérés és szerkesztés történt.
Egy részét Te sokkal hatékonyabban elvégezhetted volna, de nem tetted.
Járod a saját utadat, én meg a magamét!

És ha már írok.
Az azonosított útvonalak száma már 2 117.
Még van kb. 50, amit nem sikerült beazonosítani.
[előzmény: (72681) 12CX, 2018.04.23 09:44:19]

12CXhozzászólásai | válasz erre | 2018.04.23 09:44:19 (72681)
Ha már úgy alakult, ahogy, lássunk mire is volt jó a jelzett utak nyomvonalának szisztematikus végigkövetése?
Például arra, hogy sehová nem vezető Z- jelzést, a 3 irányba elágazó Z+ utat feltárja Döbrönte és Járiföld között: https://drive.google.com/open?id=1glkD3esRKGQmW9qGoX_sTUew6YMrxLP5
Vagy arra, hogy egy korábban összefüggő Szigliget és Sümeg közötti P- jelzésű út Nyirád térségi szakadását megmutassa.
Persze lehet olyan megoldást választani, mint amely a MTSZ honlapján olvasható, két önálló szakaszra bontani az utat, amelyek közül az egyik végpontja egy senki földjére eső országúti buszmegálló: https://drive.google.com/open?id=1p5Q3Ik6gK7_N6SpcFeS_uRHaNEiINTin


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók