Beleakadtam egy problémába, amiben szeretném az aktív térkép rajzolók állásfoglalását kérni.
A kanyarodás tiltások főként Pesten az osztott pályás utakon nem az általam elképzelt elvi kialakítást követik.
Szerintem úgy kellene legyen, hogy arról az útról kezdjük húzni a vonalat, amiről nem lehet lekanyarodni adott irányba, teszünk egy pontot a csomópontba, ahol a két út találkozik, majd a vonal végét arra az útra kell igazítani, ahova nem szabad bekanyarodni.
Az osztott pályás utak esetén problémát okoz, hogy a szerver minden csomópontban megszakítja a vonalakat, így ha a kereszteződésen túlnyúlnak a vonal végei, akkor nem arra az út darabra vannak a végek illesztve, ahonnan a tiltást érteni kell.
Ettől előállhat egy olyan probléma, hogy az az út, ahonnan a kanyar tiltó vonal indul, nem találkozik azzal az úttal, amin a kanyar tiltó vonal vége van.
Van erre megoldás, vagy tényleg nem működnek ezek a kanyar tiltó vonalak?
Köszi! |