turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

kepenuhozzászólásai | válasz erre | 2013.07.18 21:50:13 (63646)
Korlátozott vonaltípus darabszám miatt az egyik, másra nem használt "komp" típust kellett választanunk a MTB kiemelős vonalnak.
[előzmény: (63642) Nargoth, 2013.07.18 18:46:27]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2013.07.18 18:46:27 (63642)
OMP-n kérdeztem de senki nem válaszolt, hogy itt miért ír ki a MapSource kompot: N46 19.493 E17 14.334 ?
https://www.dropbox.com/s/qr850jbjtg7x6qa/kaszo.jpg

Ötlet?
[előzmény: (63641) KiVi, 2013.07.18 18:12:16]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2013.07.18 18:12:16 (63641)
OFF Az OMP-n csak "burkolatlan út" típus van, ezért kerül ide. Esőben "hagyományos" autóval ezok is járhatatlanok. Saját rajzolásban úgy csináljuk, hogy a burkolt út mindig járható, a makadám (szerű) is nagy valószínűséggel járható nem terepjáróval esőben is, a burkolatlan utak pedig esőben csak terepjáróval vagy azzal sem. A többi úgyis az adott júzer és gépe bevállalósságán múlik, ezek azok a tényezők amiket lehetetlen ábrázolni a térképen.
[előzmény: (63640) Hev, 2013.07.18 17:39:06]

Hevhozzászólásai | válasz erre | 2013.07.18 17:39:06 (63640)
A szekérut az ami szerintem nem jól kezelt az OMP-n mivel földúttá alakul át.
Mi itt a szekérutat az autóval nem járható típushoz soroljuk és a gyakorlatban nem is járhatóak, viszont az OMP ezen típusnál átrakja az utat földútba ami viszont már autóval is járható kategória ez félrevezető.
[előzmény: (63639) KiVi, 2013.07.18 17:06:23]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2013.07.18 17:06:23 (63639)
Ez inkább koncepcionális különbség, az OMP tervezésekor alapelv volt a lehető legkevesebb típus és paraméter használata, az összes bizonytalan dolog össze lett vonva. (Pl. az ösvény/csapás akár évszakonként változhat, hogy épp melyik kategória, esélytelen ezt követni a térképen.)
[előzmény: (63638) pockok, 2013.07.18 16:55:07]

pockokhozzászólásai | válasz erre | 2013.07.18 16:55:07 (63638)
Nem élet és halál kérdése, de a földút/szekérút és az ösvény/csapás valamilyen megkülönböztetése is hasznos lenne. Egy (elsősorban még csak) trackelő szemével.
[előzmény: (63630) KiVi, 2013.07.18 11:41:17]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2013.07.18 11:41:17 (63630)
Mi az ami hiányzik az OMP-ről? Hátha érdemes megvalósítani ott (is).
[előzmény: (63622) Andreas, 2013.07.18 00:29:18]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2013.07.18 00:29:18 (63622)
Az elmúlt napokban nézegettem a Garmin térképfordítási lehetőségeket. Mivel úgy tűnik hogy a turistautak.hu háza táján nem várható változás, arra gondoltam, hogy az Openmaps-hez hasonlóan fordíthatnánk külső szerveren a Garmin térképeket, olvasási jogokat kérve a tuhu adatbázisához.
Ki tudja, talán a térképfordítás megakadásaihoz is köze van a nem frissített mkgmap verziónak. Ha mi fordítanánk a térképet, akkor könnyen tudnánk az igényeinkhez igazítani a térképeket.
A nehézség a feladatban a TUHU .mp formátum átalakítása a Polish .mp formátumra, amire programot kell írni. Le kell generálni az útvonaltervezési információkat, a fordulási tiltásokat és az egy úthoz tartozó darabolt útszakaszokat egyesíteni kell. A kész mp utána már néhány másodperc alatt lefordul IMG térképpé.
Mi a véleményetek? Lehetséges ebbe az irányba elmozdulni a holtpontról?


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók