turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

Kiss_Karolyhozzászólásai | válasz erre | 2012.02.25 18:18:42 (52878)
Értem. Kösz.
> annó volt szó a z= paraméter bevezetéséről
Kár, hogy nem vezették be. Nem lett volna haszontalan.
[előzmény: (52876) KiVi, 2012.02.25 18:09:57]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2012.02.25 18:09:57 (52876)
Itt sehogy, annó volt szó a z= paraméter bevezetéséről, de ha jól látom nincs ilyen a vonalak paraméterei közt. (Az omp van alagút és felüljáró paraméter.)
[előzmény: (52873) Kiss_Karoly, 2012.02.25 17:59:57]

Kiss_Karolyhozzászólásai | válasz erre | 2012.02.25 17:59:57 (52873)
Lenne egy kérdésem.
Hogyan jelölhető utak nem egy szintben történő kereszteződése esetén, hogy melyik van a másik fölött? Azt hittem, ezt csupán a kronológia dönti el. Ami később került térképre, az látszik úgy, mintha a korábban rajzolt fölött lenne, ha nincs közös node. De az alábbi példa nem ezt mutatja. A rajzról az látszik, hogy a vasút megy át a főút fölött, holott korábban rajzolták térképre.



A kérdés úgy vetődött fel, hogy csomópontmentes kereszteződéseket kerestem és azon tűnődtem, hogy a főút és a szekérút kereszteződésében szándékosan nincs közös node, minthogy a főút a szekérút fölött halad el, vagy csak elfelejtették és egy szintben vannak.


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók