turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2011.01.21 17:27:56 (44921)
Ilyen alapon minden lehajtóág autópálya kéne legyen és nem lehajtó. Ahogy rákanyarodsz a lehajtóra, abban a pillanatban ki van rá téve az autópálya tábla, és kihajtásnál az autópálya lehajtó legvégén van az autópálya vége tábla, nem a lehajtó menetirány szerinti elején.
[előzmény: (44918) KiVi, 2011.01.21 17:11:13]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2011.01.21 17:11:13 (44918)
Ismerem a csomópontot, a jövőbeni kiépítést is.
A jelen állapot szerint a majdani fel/lehajtók, gyűjtő/elosztó utak még nem azok, hanem most az maga a pálya. A mostani rajzolás szerint nagyon bután néz ki, hogy szakad a pálya, főleg messzebbről szemlélve.
A sebességhatárokat paraméterben kell jelezni, nem úttípusban. Ráadásul autópálya vége - eleje táblák sincsenek, tehet a KRESZ szerint autópálya végig, nem fel/lehajtó!
[előzmény: (44917) kvte, 2011.01.21 16:43:16]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2011.01.21 16:43:16 (44917)
Amire gondolsz, az én voltam...

http://www.turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=45.987552&lon=18.579040&zoom=128&arrow=0

Nevezetesen: az a csp nincs kész, de az látható (legalábbis nekem, de nekem most autópálya-mérgezésem van egy időre...), hogy a végleges állapot hogy lesz és abból eddig mit építettek meg. A piros szaggatott time zone, az lesz a majdan megépülő folytatás, az M6 főpálya. Hosszabb távon ezt és _csak_ezt_ illik majd klasszikus autópályával jelölni (2 sáv + leálló). Ez még nincs kész, be van vetve fűvel. Az éles kanyar utáni híd is igazából egy füves rész felett vezet át most.

A leendő csp-ból megépültek a gyűjtő-elosztó pályák (amik tulajdonképpen lehajtóágak) - néhány ág kivételével-, és ha Pécsre mész, sőt már akkor is ha Mohácsra letérsz, akkor is első körben erre terelnek ki. Tehát jelenleg csak a majdani _lehajtóágakon_ mész (ezért nincs leállósáv se). Szerintem ezért (meg a sebességkorlátok miatt se) sugalljuk azt hogy az ott autópálya a klasszikus kiépítettség szerint. Nem az és soha nem is lesz az.

Egy helyen kell majd belenyúlni évek múlva, de érdekes módon most azt sem építeték meg. Ha megnézitek ott helyben, Pestről Pécs felé elindul a jelenlegi hatalmas kurfli helyett egy direkt ív, de ez csak el van kezdve és érdekes módon ahol már az M60-ba beérkezik, oda be is fut, de a közbenső kb 200 méteren még a töltése sincs meg.

Összességében: szerintem így van jól és _pontosan_ berajzolva, ahogy most látszik.
[előzmény: (44913) KiVi, 2011.01.21 15:38:29]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2011.01.21 15:38:29 (44913)
Az M6-M60 csomópont környékével mi történt?
[előzmény: (44890) kvte, 2011.01.20 13:28:09]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2011.01.20 13:28:09 (44890)
Az M6-M60 trekkelésem eddig be nem rajzolt adatlapjairól suttyomban kiszedtem a "magam szerkesztem" opciót. Nem akarom feleslegesen tartani, és van bőven más dolgom. Vegye-vigye akinek van rá ereje, kedve. Nem egy hiper túlbonyolított, jellemzően az ágak pontosítása volt.

- A mezőföldben északról haladtam, és emlékeim szerint a 61-es úti csp-ban hagytam abba (az még kész).
- A mecsekben Pécs felől indultam, és talán a Véméndi lehajtót is már megcsináltam, csak az alagutaknál hagytam abba.
- ugyanitt a Decsnél vagy hol lévő lehajtó szorul nagygenerálra, de ezt látni fogja aki csinálja.

Jó munkát hozzá!


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók