Szia Old Eye,
Ha emlékszel, az útvonaltervezéssel kapcsolatban nagyjából ott ért véget az eszmecsere, hogy a Létrehozás és a módosítás dátuma az elemek darabolásakor keletkezett új elemeken nem frissült rendesen.
Ha jól emlékszem akkor a módosítás dátuma régebbi volt az új elemeken, mint a létrehozás dátuma. Ennek folyománya lehetett, hogy a feltöltés után az ilyen darabolásból származó elemek kapcsolati hálója nem épült újra. Megoldás lehetne az ilyen, "régebben-módusult-mint-ahogy-létrejött" elemek Módosítási dátumát átirni az aktuálisra (a futtatás idejére), vagy nullázni.
Az útvonaltervezés másik általam tapasztalt hibája pedig arra vezethető vissza, hogy az olyan belterületi utcák, ahol a sebesség nem lett külön beállítva 50-re, azok pl. a Navitel kimeneten gyorsabbnak számítanak, mint mondjuk az 50-re lekorlátozott főúti, országúti szakaszok.
Ezért nagyon gyakori, hogy egy jól beállított (50-es) főútról inkább leterel egy "nem sebességkorlátozott" mellékútra (amit kb 60-nal számol). Ez főleg sakktáblás utcahálózatnál jön elő jobban (nekem pl Zuglóban, amíg be nem paszíroztam nagyon sok helyre az 50-es korlátozásokat).[ előzmény: (43365) Old Eye, 2010.11.14 09:35:06] |