Persze, mindig megnézem a trackjeimből készült térképet. (Nem, azért, hogy "ellenőrizzem" a munkát, hanem azért, hogy nem voltam-e nagyon félreérthető)
Az aszfaltút a "szokásos" erdészeti aszfaltutaknál megszokott szélességű. Amit "dózerútnak" neveztem arról azóta már képeket is feltöltöttem a weboldalamra. (Kép 1., Kép 2.) Ezek még az aszfaltútnál is szélesebbek. Kemény, döngölt földutak, néha nagyobb kövekkel, de nem makadámutak és nem is szekérutak. Tényleg a "tolólapos" hasonlat áll a legközelebb a valósághoz.
A két rakodónál van egy kb 1m magas kőfal. Az elsőt nem figyeltem meg alaposabban mert örültem, hogy levegőt kapok fölfelé tekerve, de a másikat körbetekertem (trackkeltem :-) ). Nem tudom, az ilyeneket szokás-e berajzolni a térképre.
A Mar-lak után sajnos nem figyeltem eléggé, hogy mikor lett az út aszfaltozott. A szélessége 2-3m (de semmiképp sem 10-20m) Nem néztem, hogy a térképre rajzolt S sáv hány track alapján készült, de ha az enyém nagyon távol van tőlük, akkor feltehetően az enyém a kakukktojás.
Igazából az aszfaltút és a rakodótól a Mar-lakik vezető út a legfontosabb, mert ezek még egyáltalán nem szerepeltek a térképen. [ előzmény: (16442) Szab, 2007.10.25 00:51:39] |