turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

Csigabigahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.24 21:10:05 (18565)
Én sem ragasztottam fel. A dummy-házra "gyárilag" nem volt feltaknyolva.
Szintén áztam úgy el vele, hogy... szóval nagyon. A kütyü végig a a hátizsák vállpántján figyelt és bírta a kiképzést! :o)
[előzmény: (18558) jekaeff, 2007.07.24 11:18:43]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.24 11:18:43 (18558)
Nálam egyébként szétszedéskor a hátlap (igaz, némi feszegetésre) levált az antenna gumisapkájáról, amihez valami gumitakonnyal volt hozzáapplikálva. Gondolom ez nem probléma a vízállóság szempontjából, mert ahogy néztem a készülékváz két műanyag héja között ezen a részen is körbefut a gumitömítés.

Maximum "optikai" előnye lehetett a gumitakonynak, mert így az antenna borítása mozgatható kis mértékben, kb. 1mm-t el tud mozdulni fölfelé a hátlaptól. Jól sejtem? Vagy ti visszaragasztottátok valamivel? Persze a hajtogatást enélkül is meg lehetett volna ejteni, ha csak félig nyitom szét a készülékház két felét.
[előzmény: (18544) scele, 2007.07.23 18:24:46]

scelehozzászólásai | válasz erre | 2007.07.23 18:24:46 (18544)
Kedves MTB-s kolléga. Nem az elemekkel van a baj, hanem a gps belső érintkezőjével , amit nem látsz kívülről.
Szét kell szedné és ott megjavítani a hibát.

Nálam is előfordul ez a hiba évente 1x. Olyankor szétszedem megpucolom az érintkezőket, meghajlítgatom és JÓL meghúzom a csavarokat. Utána megint jó kb. 1 évig.


A zemplén marci miatt csak irigykedni tudok. Sajnos nekem idén is kimaradt, pedig nagyon szeretem.
A telót pedig érdemes lecserélni néha, de nem a gps miatt, hanem magad miatt. :-)))

[előzmény: (18541) remuszba, 2007.07.23 18:04:04]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.23 18:04:04 (18541)
Már nem panaszként csak...
A hétvégi Zemplénmaraton 2007-es MTB-n négyszer elszállt a CSx. Úgy mentem oda, hogy belebetonoztam cementpapírral (a papírt az érintkező alá és nem az elem... :-) az elemeket a fémfülek közé.
Mentem 2 órát. Addig is mentem lefelé g-vel, de akkor még semmi, majd 1*csak meghalt.
Aztán bírt megint 29 percet, majd 11-et, majd kampec. Azaz újraélt, de akkor már percenként meghalt.
---
Összegzésképpen az eddigi kb. 5 hegyimenet tapasztalatai a következőek.
1. kb két órát bír simán, majd elkezd rendetlenkedni és mindig az előző időt befelezve kikapcsol
2. ez csak lefele fordul elő és mintha egy adott dölésszögnél.
3. az elején nagyon nagy ütések kell érjék, majd elegendő kevesebb is
4. a következő túráig semmi baja, majd 1-3 ismétlődik.
---
no erre varjon gombot valaki. Ha rossz a téma szívesen nyitok egy:
"Akik gyűlölik a 60CSx-et és perifériáit" topicot!

P.s: telót nem cserélek és nem hagyom abba a biciglizést és "nem adom fel", de kimegyek és belebombázom a fejlesztőik arcába a bibliavastagságú hibalistámat.
pl. a repülő belseje és a valós magasság összefüggése ugyi! (Cx vs CSx)
[előzmény: (18515) P.ISTI, 2007.07.20 08:02:32]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.20 08:02:32 (18515)
Majd a 61CSy már fejlettebb lesz és nem négyszer fog kikapcsolni a hegyről lezúduláskor, hanem csak kécccer.
Ja! És mivel fejlettebb változat lesz, a magasságot már 5 méteresre fogja kerekíteni (ölég az! felkiáltással), a pozíció kijelzésére pedig bevezetnek egy öl/miatyánk viszonyszámot, mert azt az ámerikai primitív logikával rendelkező egyedek jobban meg tudják jegyezni.
[előzmény: (18507) remuszba, 2007.07.19 17:03:55]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 17:03:55 (18507)
akkor legyen a neve nem túra gps, hanem 60-as apókák gyengéd frekvenciájú és alacsony amplitúdójú Cammogósan Suhanó xarja. és akkor maradtunk a gyökereknél. 60CSx
--
a használatija meg elegendő ha csak kétszavas: only indoor.
[előzmény: (18506) jekaeff, 2007.07.19 16:51:03]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 16:51:03 (18506)
GYALOGtúrázni tökéletes a csix, csak a bringát nem bírja.

No de majd jövő héten tán szétkapom (és kipróbálom meddig bírlya az érintkezőhajtogatás után, még az is lehet, hogy tökéletes lesz), ha valami rendes csavarnyúzót a kezeim közé kaparintok.

Az itthoni "tecsógazdaságos" órás-csavarhúzókészlettel meg se tudom moccantani a 6 db csavar egyikét sem...
[előzmény: (18505) remuszba, 2007.07.19 16:37:53]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 16:37:53 (18505)
ja! hogy akko minek van?
máig nem tudom! kaptam!
---
örülök persze neki, mert tudom hol vagyok (hihi), meg a gyerek v. asszony ha megkérdezi mikor érünk már oda, akkor meg tudom neki mondani, hogy még két pisi van addig.
de másra... jó lenne, ha a kerékpáron lefelé 40-el nem kapcsolna ki! így egy darab követ hordozok a kormányon, így értékesebb lenne, ha lenne benne egy hamburger.
[előzmény: (18504) remuszba, 2007.07.19 16:34:04]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 16:34:04 (18504)
A 60C-m magyar volt persze. De ez az új továbbfejlesztett, hiperszuper 60Csx, na ez from ámeriká!
Tudod az úgy van, hogy az embernek van egy jóféle NDK-s trabantja. Megszereli maga persze, no és nem romlik el soha, csak ha megsújtják adóval.
De a hülye Mercire vágyik (német-német). Oszt beleül és örül. Suhan, halk, ... oszt mikor elromlik, (mert elromlik), na akkor ott fő a feje a sztrádán, hogy "de hát a technika, meg az evolúció, meg a fejlődés". A ... azt!
---
majd szétszedem, beleteszek egy hamburgert és hordozom. Mellette meg egy utánfutón lesz egy halom térképem, egy tájolóm, egy "gagyi" barometrikus órám és összerakom azt amit a mapszósz, meg ez a "csoda" önmagában tudna, de nem tud!
----
Például az is megfejthetetlen számomra, hogy a GPS szoftvere többet tud, mint a Mapszósz. Ez röhej!
Ahogy látom mindenki görcsöl azon is, ha csinál egy útvonaltervet, akkor azt mi a tosznak kalkulálja újra a beállításainak megfelelően. Miért nem lehet átemelni oszt lekövetni, ahogy a "tervező megálmodta". Aki kitalálta, az valszeg egy elkényeztetett hülyegyerek volt, aki mindent megkapott anyucitól de az ajtón nem ment ki soha! Ma is ott ül 48 karton pornódvd előtt és -de hát elméletben tudom"!
bocs az OFFért de két éve szórakozom és bosszant ez a logikátlan "rendszer".
[előzmény: (18503) Szab, 2007.07.19 14:54:25]

Szabhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 14:54:25 (18503)
Magyar garis? Akkor szerintem vidd vissza. Elég jókat írtak eddig a garmin garanciás probléma kezeléséről.
[előzmény: (18500) remuszba, 2007.07.19 10:38:16]

remuszbahozzászólásai | válasz erre | 2007.07.19 10:38:16 (18500)
Én ugyanezzel küzdök. Előtte egy 60C-m volt, de az meg se nyekkent amikor zúdultam le a hegyről. Ez a "fos" viszont, ahogy írod. Az elején bírja, majd eltelik egy kis idő és eldobja magát. Persze mire észreveszem, már kmekkel odébb járok, így a track is kimarad. Szégyen ja!
Hogy őszinte legyek én nem nagyon merem szétszedni, mert akkor gondolom ugrik a gari.
--
Azaz némileg tanácstalan vagyok.
Lényegében csak azért írtam, mert nekem is baxa a csőröm, hogy ilyen gyökerek a Garminnál!
üv:
Rémuszbá
[előzmény: (18414) jekaeff, 2007.07.14 19:47:36]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.07.14 19:47:36 (18414)
A Garmin különben ma egy kicsit "bekaphattya". :/

Ma 21-szer kapcsolt ki a 60CSx a rázkódástól a Gázló 130 MTB teljesítménytúra 8 és fél órája alatt!!! Biztos, hogy a kormányon rázkódástól és nem holmi szovfterhibától, mivel egyszer oldal megkocogtatva ma nekem is sikerült "kikapcsolnom". Ez idő alatt 3 szett akku kellett neki (2700 és 2300 mAh-sok), mert szerinte mindig lemerültek. Pl. a 2. szett akku 4 "pálcikáról" 10 perc alatt lezuhanrt kettőre, majd 1 és 3 között bármi előfordult. Bezzeg mikor hazafelé beültem a kocsiba (előtte ki volt kapcsolva egy órát), "érdekes mód" ismét full töltés volt.

Állítólag nem is maga az akku és a fém érintkező között keletkezik a szikra (amivel a Garmin előszeretettel takarózik), hanem az érintkező és az alaplap holmi "kényszerérintkezéssel" kapcsolódnak, nem forrasztással (bár ebben nem tudom mennyi az igazság). Ja, az első kikapcsolásig mintegy 2 óra telt el, pedig már az első fél órában is voltak igencsak rázós/zötykölődős szakaszok. Különben is, nem lehetne valami fránya pufferkondit bebiggyeszteniük Garminéknak, ami legalább egy 2 másodperces tápkiesést áthidalna?

Szégyen!!! :(


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók