Sziasztok!
A segítségeteket és a véleményeteket szeretném kérni.
Arra gondoltam, hogy mivel a lakóhelyem környékén meglehetősen hézagos a tuhu, esetleg bejárnám a környékbeli utakat és falvakat (egyelőre a szilárd burkolatú szakaszokat, hogy legalább az meglegyen a térképen). Ezzel kapcsolatban volna néhány kérdésem.
Ha Topoguide-os térképen küldöm el, úgy jó (a felméréseknél találtam ilyeneket, bennük a bejárt úttal)?
Hagyhatok több tracket is egy térképen (néhány napi különbséggel készülteket akár)?
Útpontként tehetek rá pl. élelmiszerboltot (falu, nem Budapest) és "esőbeállóval" ellátott buszmegállót (itt elsősorban a szegény biciklistára gondolva :-) ), postát, gyógyszertárat, ilyesmit?
A térképhez netán megírt hosszabb megjegyzést (térképrajzolónak szánnám) és egy-egy útponthoz ugyanez milyen formában küldhető? E-mail, vagy hogyan?
Ha csak egy vagy néhány útpontról akarok infót küldeni, azt megtehetem ilyen módon (előzőhöz kapcsolódva), tudtok ilyennel is kezdeni valamit? (Pl. csak úgy mindentől függetlenül találok valamilyen szerintem térképre való útpontot, akkor arról így lehet-e értesíteni Titeket?)
Netán rajz (saját, papír, ráírt szöveggel) hogyan küldhető el? E-mail, vagy hogyan?
Az általam bejárt úton elég-e, ha egyszer elmegyek oda-vissza? Abból Ti már tudtok-e a tuhura utat rajzolni? Ennyiből rajzoltok-e egyáltalán utat?
A fadd-dombori út miért olyan vékonyka a tuhu-n? Az ugyanolyan minőségű és méretű út Tolna "előtt" szépen, vastagon ki van húzva. Miért van ez a különbség? (Láttam a dombori trackat, azért kérdezem.)
Pakson mi az a cikk-cakk vékonnyal megrajzolva?
Ha lehet, kérlek tételesen válaszoljatok mindegyik kérdésemre, mert jó lenne mindegyikre választ kapni!
Nagyon szeretnék segíteni, és ha ezekre a kérdésekre választ kapok, akkor már az alapok (talán) meglesznek ahhoz, hogy érdemben tudjak is segíteni.
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv! :-) |