- híd (felüljáró), alagút (aluljáró) esetében - és nem csak az autópályák esetében - a közeli, vagy távolabbi jővőben el kellene jutni arra a szintre, hogy megkülömböztetésre kerüljenek a pontszerűen ábrázolt objektumok a vonallal ábrázolt objektumoktól. (Itt megjegyezném, hogy érdemes lenne az átereszeknek külön POI kategóriát létrehozni, vagy paraméterrel megkülönböztetni az egyes "hídtípusokat" egymástól.) Tehát az átereszeket, rövid hidakat pontszerű objektumokként, a hosszabb hidakat, alagutakat vonalszerű objektumokként kellene kezelni - a fejlesztések után. Az egyes objektumok kereshetőségét biztositó POI-kat természetesen meg kell tartani, de ezek akkor már az új vonalas objektumhoz kapcsolódnának.
- Addig azt hiszem maradni fog a jelenlegi gyakorlat, hogy ezek a POI-k valahol a semmiben vannak, vagy egy-egy hídnak/aluljárónak minden "keresztező" objektumnál külön POI-ja van.
- km kövek/táblák esetében hivatkozhatnék a jelmondatunkra, hogy mi mindig "a valóságot ábrázoljuk": az autópályák szelvényezésénél két pálya egymástól függetlenül szelvényezett. De félre a tréfával, egy jó ideig még nem fogjuk tudni útpályához rögzíteni ezeket a POI-kat.[ előzmény: (57512) Kurdi_Robert, 2012.10.10 20:38:38] |