Egy kerékpártúra tervezésénél a következők szerint járok el (országúti bringákról van szó):
- megtervezem az útvonalat papír térképen
- aztán mapsource alatt
- kikeresem egyenként a földutas/makadámos/erdei aszfaltos szakaszokat
- ezeknek megnézem az adatlapját (pl. webes felületen / mapedit alatt) és ott látszik a burkolat és a szélesség
(egy földúton simán lehet menni országútival, kivéve ha kő/homok a burkolat, ha hosszú ilyen szakaszok vannak benne, akkor egyenként átnézem a környező kis utakat, és esetleg módosítom egy hosszabb, de járható burkolatú szakaszra)
Gond akkor van, ha nincs egyáltalán kitöltve, ekkor jön a google maps és kérdés, hogy max. zoomon mi látszik...
Amikor tracket rögzítek, minden burkolatváltásnál teszek egy pontot (ha nagyon sok van, és sok fajta burkolat, akkor lefényképezem / telefonba hang rögzítem a pontszámot és a 2 burkolat nevet, így mikor áttöltöm a tracket könnyen tudom, h melyik számnál milyen burkolat váltás van. (ha egy útnál száz méterenként váltakozik a burkolat, akkor azt a megjegyzésbe szoktam beleírni).
Nem tudom, hogy ezzel sikerült-e meggyőzni, de remélem :)[ előzmény: (56530) Kurdi_Robert, 2012.08.30 17:53:28] |