igen, pont így, pont ezt írtad. WEB-en az. Pont ezt ecsetelted válaszul, előzmény: ristvan szóvá tette hogy mintapéldában nem lehet polygon-t bántani (??? ezt még mindig nem találom a wiki-ben). Csak a web-ről, a web-es poi-felvitelrőll volt szó. MapEditben mindent lehet csinálni, ami a valósághoz közelibbé teszi a térképet (persze a lopás NEM, de poehali-ról távvezeték és vízrajz átrajzolás engedélyes tranzakció - ezt persze javasolt már később, gyakorlat megszerzése után).
Tehát kedves ristvan...:
-módosíthatsz is és törölhetsz is nyugodtan polygont (azért nem árt leírni-rögzíteni hogy ezt meg azt töröltem, ebből meg abból az okból teszem azt: a gyárat lebontották) - tanácsolom amúgy hogy egyenlöre kapcsold ki a polygon kijelölés és mozgatás lehetőségeket, a background-polygont is nagyon könnyü akaratlanul módosítani és ez HIBA
-szüntethetsz meg polygon-átlapolásokat node mozgatással
-duplikált poi-kat (az egyiket természetesen) törölhetsz
-igazíthatsz polyline-t (jellemzően: sok track-re)
-drag and drop poi: ha nem ott van ahol a helye (jellemzően: tömegközéppont, nem a bejárat - javítsatok ki ha tévedek)
-törölhetsz polyline-t és változtathatsz úttípust ha a valóság nem az ami a tuhu-n
-piros bumszlik javítása, zsákutca paraméterezés, felmérendő út húzás a végére ha folytatódik, stb.
-... (biztos kihagytam valamit)
-csatlakozási pontot vihetsz arrébb ha sokadik track alapján NEM ott van ahol most
-meg annyi és olyan új dolgot HOZOL létre amennyit csak akarsz (de tanulóként légy tekintettel az Ellenőröd idejére és türelmére) feltéve ha a térkép szabályai szerint történik ez. Ellenőröd megnyitja a teljes mp-det csak a megváltozott objektumok... és tételesen végig tudja nézni hogy mit hol miért tettél, jók-e a paraméterek, nem-e hiányzik valami.[ előzmény: (40199) Old Eye, 2010.06.05 00:11:36] |