- ha több darabból áll az ojjektum akkor a neve is többször látszik - meglehet fölöslegesen. tómederben vezetni a vonalat valóban béna dolog, mocsaras részen meg különösen.
- rajzoláskor előfordult, hogy volt már korábbi felmérés egy patak egy állóvízbe torkolló pontjáról, ettől távolabb hídról, gázlóról. ilyenkor természetesen a felmért rész volt a mérce, és ehhez csaltam hozzá a poehali néha 100 méterre levő nyomvonalát. ha a nyomvonalat kiadják a referenciapontok )pl. egyenes csatorna) ott mehet az 1 ha nem akkor 0. bár az is lehet hogy tényleg nincs értelme végletekig pontosítani a patakok vonalát, csak ahol útkereszteződés van, ott legyen pontos.
villanymadzagoknál felmértem pár sarokoszlopot korábban, meg mások is keresztezéseket. ezek alapján szintén rajzoltam pár vonalat de itt is furcsa lenne egyes távvezetékszakaszokat nullásra rajzolni, másokat egyesre. ha megvan a nyomvonal a GPS-en pontosítani is egyszerűbb tarckeléskor oda tenni pöttyöt ahol hiba van. esetleg jelölni a sarokoszlopokat POI-val és látni hol pontos és hol nem az.
villanymadzag megcímkézése szerintem lehetne a 400kV stb. egyszerű asszociációval a turista kitalálja hogy egy 10 méteres betonoszlopra, vagy egy 35 méteres rácsos csodára számíthat.[ előzmény: (29661) Hajo, 2009.04.17 10:28:40] |