Jó tapasztalatom van a repülőn való trackelésről:
BUD-STN (London Stansted) Sky Europe
LUT-BUD (London Luton) EasyJet
Feltöltöm a trackeket a turistuatakra. Van valakinek hasonló? Multkor épp gondolkoztam merre mehetnek, mert múltkor azt olvastam, hogy úgynevezett légifolyosók már nincsenek, a minimális üzemanyag felhasználást maguk elött tartva tervezik meg az utat.
Mindkétszer megkértem a légikisérőt, hogy kérdezze meg a kapitánytól. (ez fontos, mert ők automatikusan rávágnák, hogy minden kütyüt ki kell kapcsolni). A Skyeurope végig engedte, az easyjet nél kicsit kitartóbbnak kellett lenni, a fel, és leszállás során nem használhattam.
A tapasztalatok GPSMAP 60 készülékkel:
Ha odaérintettem az antennát az ablakhoz 7-10m pontosság, ha kb 10 cmrel felém volt, akkor 20-30m, és kezdte elveszteni a műholdakat.
Átlagos repülési sebesség: 750km/h
Átlagos repülési magasság: 10 200m (357 00 foot)
Átlagos emelkedési sebesség: 10m/s (max)
Siklásaránynál legtöbb 19:1 volt..
Elrugaszkodási sebesség: 250km/h
Süllyedés Ferihegy 1 felé: kb Bécs fölött
Egy jobban bedöntött kanyarnál egyszerre kb 20 fokot fordultunk
Távolság légvonalban 1580km
Ideális helyek fotózáshoz: Első 5-6 sorig, de itt a motor miatt hangosabb, szerintem a legutolsó sorokban (24-26) kellemesebb. Itt ha akarod belefotózhatod a szárnyat is. A ülés van a menetirány szerint bal ablaktól kezdve, F: jobb szélén
Az útvonal kb Komáromnál megy ki az országból. Egészen fura a Börzsöny felülről. kis dombok, de egészen közel egymáshoz. |