Előrebocsátom: jómagam "Amerikából rendelős" vagyok.
A garanciáról és a későbbi eladásról írtak -természetesen- helytállóak, DE:
a GARMIN nem utángyártott kínai bóvli, igen komoly minsőségbiztosítási eljáráson esik át a termék, tehát nem jellemző, hogy garanciális idő belül "eldurran", inkább közvetlenül a garancia lejárta után. Nyilván így van megállapítva a garanciális idő-intervallum. A gari lejárta után már -szinte- mindegy, hogy honnan származik a kütyü. Célszerű továbbá kereskedőtől, és nem valami "magánzótól" rendelni, a 10-20 USD többletet megéri, hogy biztosan megérkezik a cucc, és azonnali, illetve a megérkezés utáni néhány héten belüli meghibásodás esetén állja a kereskedő a szállítási költséget saját jó hírnevének védelmében, valamint azért, mert ő is bízik az általa forgalmazott termék minőségében. Ezt célszerű vele rendelés előtt lelevelezni. Vigyázni kell arra is, hogy alaphelyzetben vám is terhelheti a kütyüt. Ezt el lehet kerülni, ha "megbeszéljük" a kereskedővel, hogy a cucc garanciális csereként (warrenty replace) érkezik. Ezt a szívességet -általában- megteszik.
Épp most nézegetem a VISTA HCx-et, amely még a hivatalos, jól ismert forgalmazóknál nem kapható, a -minden valószínűség szerint - kalóz forgalmazóknál 90 eFt. Ha az USA-ból, jön, tokkal, vonóval kb. 50-60 eFt. (Benne van a Murphy-féle "ami elromolhat az el is romlik", aztán meg nuku gari....., az angol nyelvűség, stb.
Ezt mindenki gondolja át, s rendeljen saját belátása szerint.[ előzmény: (19292) bregő és andorpapa, 2007.08.18 22:44:37] |