Track-adatlap |
Track neve: | Módosult buszjáratok, csomópontok Debrecenben | + | nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia) | - | kalibrált barométeres magasság-adatok | + | végig jó műholdállás | + | nem szakad a track menet közben | - | oda-vissza track a teljes útvonalról | + | útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként) | + | felesleges részek levágva | + | trackek és útpontok elnevezései beszédesek | - | vázlat készült a csomópontokról | - | minden lehetséges csomópont megjelölve | - | magam szerkesztem a térképre |
|
Tájegység: | Felső-Tiszavidék, Hajdúság, Nyírség |
Felhasználó: | FTom |
GPS típusa: | Garmin GPSMAP 60CSx |
Logolás jellege: | távolság-alapú (4 m) |
Bejárás módja: | biciklivel |
Feldolgozta: | pgyp, 2010.09.09 12:16 |
A második félévtől az egyszámjegyű buszjáratok 40-essel kezdődő számozást kaptak, a 10-39 közül néhány megszűnt vagy összevonásra került. Ahol emiatt módosítani kell a megálló-POI-kat, bejelöltem.
A 35-ös/33-as főút kereszteződés oldalíveket kapott, emiatt a kerékpárút vonala kissé eltér.
Ugyanez igaz a 33-as út és a Köntösgát sor torkolatára, emellett onnan új kerékpárútrészek is épültek, a főúttól északra eső területre. Egyúttal kiegyenesítették ezt a torkolatot, és É felé szervizútban folytatódik, ipari v. bevásárlóterület lesz ott.
Még északabbra a Liget lakópark terül el, a kapcsolódó földutat és néhány pontosítást ott is megadtam (pl. a lakóterület poligont is).
--------------------------
2009.11.14-én bővítve: időközben a térképre kerültek további buszmegállók, még a régi számozással. Ezekhez pótlólag javítást mellékeltem.
--------------------------
2010.05.17. Közös részek egy frissen feltöltött másik anyaggal (
23282).
A feltöltött fájlok:
Db-buszok-potlas.gdb (
megtekintése a raszteresen)
Db-utak-buszok-valtozas.gdb (
megtekintése a raszteresen)