turistautak.hu

Megye:Pest
Bejelentő:höri
Dátum:2010.04.02 23:22

Hát akkor újra Veletek, ugyanitt:)

A ládaleírás és képek (by höri) maradt a régi.

A helyről kiváló rálátás nyílik Budaörsre. Az üreget, amitől nem messze a tojásokat rejtettük Róka barlangjának hívják.Sokat járunk ide kirándulni. A "róka barlangja" név nem tudjuk , honnan jön, a kifejezésnek semmi köze a valósághoz. Talán a vöröses kő az oka, ami a "barlang" szájhoz vezet. Sajnos sok a szemét, ezért a tojikat egy hasadékba, 1-2 m-rel lejjebb tettük.

Az általunk elrejtett csokikák kék ládában vannak. Megkérünk titeket HAGYJÁTOK OTT A DOBOZT (Ezt előre is nagyon köszönjük)
GPS nélkül is könnyen megtalálható, sok sikert és jó szórakozást!

Nézzétek meg a másik Börs.-i tojáslelőnket:
Tojásfestő v4.0

Kedves Gyerekek!
Höri kedvenc húsvéti meséjével kívánunk kellemes ünnepeket mindannyiótoknak. A mese első felét Tojásfestő v4.0 oldalán találjátok.

Jó szórakozást: höri és zöldfülű

geocaching-lista

nagy-bitto 2010.04.04 16:12Fénykép:
siker 2.:)
MJM 2010.04.04 13:20
A történet ott kezdődött, hogy leparkoltunk, majd tanácstalanúl nekivágtunk a szikláknak élet-halál menetben megmásztuk a hegyet, majd rájöttünk, hogy a ládáért már csak lefelé mehetünk! Újabb harc az életért lefelé, míg végűl megtaláltuk a ládát! 3 gyerekkel és egy csokira éhes apukával rendesen kifosztottuk a nyuszit (de azárt maradt még)! Aztán beütöttük a GPS-be a tojásfeső nyuszi-doboz koordinátáit, majd egy kényelmes laza sétával elértük, megtaláltuk, kifoszottuk:))).. megdöbbenésünkre kiderűlt, hogy pont oda parkoltunk le!

Xaver98 és MJM
lelcache 2010.04.04 12:16
Lilivel kerestük, mert Bambusz még mindig szunyókált a kocsiban. Felkapaszkodtunk a sziklán, és én a tavalyi helyen kezdtem kutatni utána. Lili közben előszedte az új rejtekhelyről. Nagyon örült neki. Egy PEZ cukorka csomagra esett a választása, ami el is fogyott, mialatt visszasétáltunk a kocsihoz. A kilátás tényleg pazar, de ezt már tavaly is megtapasztaltuk. Köszönjük a finomságokat!

lelcache+Lili
Bau_family 2010.04.04 11:20
Nem találtuk abban az üregben, ahol tavaly volt, biztosan oda lett rejtve? A kilátás és a kirándulás mindenesetre jól esett :)

Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók