turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1053 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő


hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.23 15:47:42 (39315)
Ha jol ertem, jard be ujra. :-((

Olahtamas

Nem veletlenul vetettem fel a temat, ugyanis eddig csak olyan szekerutat talaltam Pomaz egyik "negyedeben", amit kapasbol allitottam at vagy burkolatlan utcara vagy pedig utcara. Utobbi oka ertelemszeruen az idokozbeni aszfaltozas volt, az elobbie az, hogy vagy mindig is rossz volt a tipusbeallitas, vagy unpaved road-bol rosszul lett konvertalva (a konverzios szabalyok letrehozasaban es a konverzio ellenorzeseben nem vettem reszt).
Ezert en nem fogok bejarni egy telepulest, meg akkor sem, ha ott lakom. Az ovatossag elvevel altalaban egyetertek, de ha az eddig veletlenul felbukkant 15 szekerutbol 0-nal volt helyes a tipus, akkor felvetodik bennem, hogy nem biztos, hogy ezzel az elvvel kerulunk a valosaghoz kozelebb vagy a jozan esz alapjan kigondolt, "varosban a foldutak nagyon nagy reszben jarhatoak autoval" elvvel.
Ha valakinek nem lenne vilagos, akkor leszogezem, hogy most lazadozom. ;-)
[előzmény: (39314) Fgg, 2010.04.23 14:08:50]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.22 22:44:53 (39301)
Így van, ráadásul ha minden szekérút automatikusan át lenne cserélve a belterületeken burkolatlan utcára, akkor legalább az esélyt megkapnák ezek az utcák, hogy autóval járhatóak legyenek.
Az OMP-be nem ástam bele magam, de ha jól emlékszem, nekik azért volt fontos a vonalreform (meg nekünk is), hogy a típusból minél több infó adódjon, s ne kelljen annyi extra. Hát ma rengeteg szekérút van/volt pl. Pomázon is, pedig ott emberek laknak, kik autóval járnak.
[előzmény: (39300) tibbi, 2010.04.22 22:30:40]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.22 19:18:02 (39292)
TIBBIGEO

Igazából a 39261-re vártam volna választ tőled.
[előzmény: (39286) tibbi, 2010.04.22 15:49:44]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.21 23:15:16 (39277)
Végre egy tudós ember :-)

A szelérút burkolatlan utca ötlethez mit szólsz? emlékszem, hogy a Bakonyban Te küzdesz a szekérút földút kérdéssel. Miért nem meetek már aludni? :-)
[előzmény: (39275) tibbi, 2010.04.21 23:10:51]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.21 23:11:50 (39276)
Akinek nincs gps-e, csak egy kinyomtatott itiner-je, annak komoly tájékozódási pont (pl. mennyi van még hátra), hogy ha egy földút átvált középen füvessé vagy homokká vagy stb. Persze, csak ha nem 50 m-ként. Na, most bealszom. .-)
[előzmény: (39273) Old Eye, 2010.04.21 23:09:45]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.21 23:10:01 (39274)
Át lehetne írni az intinert mint kimenetet, hogy a típustól függően töltse ki a burkolatot is. Végül is a reform is erről szólt, csak nem lett mindegyik kimenet hozzáigazítva. Isten lássa az én lelkem is, én még kb 50%-ban mindig töltöm a szelesseg=-t is. Ártani nem használ!
[előzmény: (39272) 2010.04.21 23:08:22]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.21 23:08:22 (39272)
Engem azért zavarnak az n/a-k jobban, mint a beton vagy aszfalt közötti esetleges különbség, mert olyan tré, amikor a webes itinerben nincsenek kitöltve ezek a mezők.
[előzmény: (39270) Old Eye, 2010.04.21 23:04:06]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.21 23:06:51 (39271)
Új jelszó nem kellett. A tűzfalon még egy helyen tudtam állítani, de annak szerintem szerepe nem lehetett, mert a www.turistautak.hu mint URL már előtte is fel volt véve a teljesen liberális listára (cookie kezelés). Ráadásul egyszer a gc.hu-s fórumokon volt gond, egyszer a tuhu-n.

Hacsak a www.turistautak.hu és a turistautak.hu közötti különbség nem játszott be, de a gc.hu-t ez sem magyarázza.

Magyarán nemtom.

Ui: ja és nem kellett sem előtte, sem utána jelszót bepötyögnöm, ha még mindig nem derült volna ki.
[előzmény: (39269) Old Eye, 2010.04.21 22:59:11]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.21 22:24:44 (39268)
Azért kellene, mert akkor egy csomó melót meg tudnánk spórolni. A kérdésem nem is annyira technikai volt, sokkal inkább arra vonatkozik, hogy van-e ellenvetés. Egy másik javaslatomra olahtamas elmondta, hogy major highway lehet beton is, ezért ne cseréljünk mindent aszfaltra.

http://turistautak.hu/forum.php?action=thread&id=terkepek&message_id=246246
[előzmény: (39266) Old Eye, 2010.04.21 22:16:08]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.21 22:16:39 (39267)
................... |||||||||||||....................
...................|||――――|||...................
.................|||/.............\|||.................
.................||/....O...O....\||.................
...................|.......||.......|...................
...................|.......||.......|...................
....................\...\____/../...................
.....................\_........._/.....................
........................|.......|........................
........................|.......|........................


Mivel sosem voltam jó rajzból, így Neked kell eldöntened. ;-)
[előzmény: (39265) Old Eye, 2010.04.21 20:38:02]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.21 18:15:10 (39264)
TESZT

Ha elmegy ez a hozzászólás új jelszóbekérés nélkül, akkor egy boldog ember hsz-át láthatjátok :-)

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.21 10:35:39 (39261)
Eszembe jutott egy potenciális automatizálási kérdés: nem lehetne esetleg a Mapaudittal egy olyan replace all-t csinálni, hogy ha egy szekérút összes node-ja egy település poligon területére esik (akár továbbszűkítve a "varosok" típusú poligonokra), akkor a szekérútból legyen burkolatlan utca???

Hiszen gyakorlatilag ez a definíciója az utóbbinak. Tehát míg a szekérút és földút között a járhatóság a szeparátor, addig belterületen egyszerűen nincs értelme a szekérútnak.

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.20 20:11:44 (39257)
Neked is
[előzmény: (39256) tibbi, 2010.04.20 20:02:06]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.20 19:58:48 (39255)
TIBBIGEO

Megint előjött az ismételt jelszókérés. Megnéznéd, hogy milyen jogaim vannak, kérlek? Ha nemaz az ok, akkor lehet, hogy a jelszókezeléssel van gond. Olvastam, hogy András pár hete írt a kis és nagybetűkről. Legfeljebb új jelszavam lesz.
[előzmény: (39232) 2010.04.18 16:21:46]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.18 16:21:46 (39232)
OFF
Mostanra meggyógyult. Nem értem.
ON
[előzmény: (39226) 2010.04.18 15:04:28]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.18 15:49:11 (39230)
Bocs, nem tudtam róla, hogy ott is folyik a téma. Csak azt láttam, hogy a gc-n belül egy olyanban folyik az úgy, ami a tuhu-nak nem része.
[előzmény: (39229) padler, 2010.04.18 15:46:40]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.18 15:37:24 (39228)
1. Övék=MGKE-é
2. A fogalmazásomnál maradva, "Szerintem jogilag az MGKE-é vagyunk, etikailag Andrásé vagyunk".
3. Szerintem viszont hülyék nem vagyunk, ezért nem követhetjük a laissez faire politikáját. Az OMP-t azért írtam, mert az elvi lehetőségét ismernünk kell annak, hogy ha a jelenlegi verzióval szemben mégis kiterjedne a tuhu-ra a javasolt vállakozási forma tulajdonjoga, ÉS a rajzolók ezt nem akarják annyiban hagyni, akkor a technikai lehetőségeinket ismernünk kell.
4. Nem magánakció az, ha megkondítom a harangot, hogy mi is figyeljünk oda (még egyszer kösz fgg-nek az első jelzésért, ebből is látszik, hogy mennyire nem érdekelnek minket az ott folyó csatározások). 5. Ha Andrást érdekli még mindig a tuhu, akkor úgyis beír valamelyik tuhu-s fórumba. Ha másért nem, hát azért, hogy elmondja, hogy ő hogyan látja a dolgot.
6. Egyedül az lenne gáz, ha ő is a piacosítás mellett lenne, mert akkor a rajzolók, trekket beküldők által képviselt NEM JOGI értékeket lehetne szembe állítani András NEM JOGI érdemeivel.

[előzmény: (39227) tibbi, 2010.04.18 15:25:44]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.18 15:04:28 (39226)
OFF

Nektek is sz@rakodik a cookie-k kezelése a tuhu szempontjából. Tegnap este semmi gondom sem volt, s most uezen a gépen egyfolytában újból be kell jelentkezni, hozzászólás előtt, illetve annak az elküldésekor is (utóbbi esetben vmilyen ellenőrző kód hibát kapok).

Sem a böngészőmben nem állítottam semmit, sem a tűzfalon, így nem értem.

ON

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.18 14:51:55 (39225)
Jogilag az övék vagyunk. De ez nem jelenti azt, hogy nem lehetne lépni.

Ha gáz van, akkor pl. sok múlik az omp-sek hozzáállásán, hiszen ők gondolom, be tudnák fogadni a magyar adatokat is. Az a kérdés, hogy mit mernek megcsinálni és mit nem. Illetve hogy eljöhet-e egy olyan verzió, amikor már vállalják a kockázatot a közjóért.

Meg is nézem, hogy tudnak-e az ügyről...
[előzmény: (39222) Old Fairy, 2010.04.18 14:44:18]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.18 14:47:04 (39223)
Szerintem a cél nem számít. Viszont én meg az engedetlenségben hiszek. Ha valaki árulni kezdi a tuhu-t, akkor át kell pakolni sok ember részvételével sok helyre ingyenesen és ott továbbfejleszteni, majd nagy publicitással hirdetni.

Nem hiszem, hogy valaki belevágna egy olyan vállalkozásba, ahol ilyen feltételekkel indul. Az más dolog, hogy a Worldgate-nek szinte semmibe sem került (EDDIG!) pénzért árulnia, ráadásul ott még a jog sem áll mellette.
[előzmény: (39220) törölt nick 14, 2010.04.18 13:27:03]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.18 14:39:42 (39221)
Kösz, hogy beírtad. Jó ha félévente átnézek a gc-re, viszont ez most kőkeményen érint minket is.
[előzmény: (39218) Fgg, 2010.04.18 10:43:06]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.16 11:50:14 (39184)
baggio

A 120kv honnan van? Egész jónak számít, hogy csak 6 pont lóg ki a tuhu területéről.

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.16 09:59:58 (39174)
A normál kihagyás szerintem sem éri meg a tesztet, viszont az időugrás, s után az ebből következő negatív időszakasz agyonüti a track értékét, ha nézegetni akarod home-made programokkal vagy a Garmin Training Center-ével például. Persze tesztelés helyett lehet hogy gyorsabb erre is írni egy javító programrészletet.
[előzmény: (39167) olahtamas, 2010.04.15 19:40:51]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.15 15:41:49 (39166)
Nem rossz tipp, de ha a kutyuk forumban megnezed jekaeff 48099-enek a veget, akkor latni fogod, hogy kikapcsolt terkepnel is van vmilyen bibi.

Most azt mondanam, hogy egyszeruen labilisak a sirf-ek, csak valamelyik fw meg fokozza ezt a labilitast.

Szerintem nem folyik olyan merteku teszteles a garminnal, hogy meg tudnak mondani, hogy miert vannak ezek a dolgok. Ezert inkabb ramennek a jogi kikotesekre.

[előzmény: (39155) olahtamas, 2010.04.15 08:01:39]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.14 19:06:34 (39154)
Javithatatlanul optimista vagyok: irtam a Garminnak.
Meg amugy is jol hangzik, hogy regebbi firmware kutyuvel nem volt gond, mig egy ujabbal rendelkezovel igen, raadasul a 3.00 a legutolso gps firmware..

A fajlomban meg talaltam egy idougrast, az a 17:35:09 utan tortent. Megnezned kerlek, hogy ezzzel mi van, mert furdalja az oldalam, de most minimalis uzemmodban futok net ugyben.

1000 hala. (Marmin ha'la ;-) )
[előzmény: (39149) olahtamas, 2010.04.14 11:17:46]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.14 10:51:26 (39148)
Kösz, akkor sikerült szűkíteni a kört. Nálam 3.60-as fw van fenn illetve 3.00 gps fw. Nálad? Ha jól emlékszem, Te megmaradtál egy réginél, csak nem emlékszem, hogy melyiknél.

Ha véletlenül ezekben is egyeznénk, akkor kütyü hibára gyanakszom nálam, mert a vétel folyamatosan jó volt, tehát a jekaeff által említett esetleges korrekciós értékeknek meg kellett jönnie.

[előzmény: (39147) olahtamas, 2010.04.14 10:08:21]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.14 09:03:51 (39145)
Van valakinek 60csx-szel (vagy bármilyen 60-assal) rögzített olyan trackje 2010.04.08-ról, ami mp-ként rögzített 17:21:00 és 17:22:00 között?

A történetet ld hozzá: http://www.turistautak.hu/forum.php?action=thread&id=kutyuk&message_id=265753

Olahtamas, Te ne nézd meg, mert akkor éppen lassultál a bringával :-) és így 2 mp-ként rögzített a távolság alap miatt!

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.12 17:42:36 (39124)
Mit tesz isten, most már nálam is műxik. Valószínűleg egy rossz időszakot fogtam ki.
[előzmény: (39123) 2010.04.12 17:34:25]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.12 17:34:25 (39123)
Mármint minden oké???
[előzmény: (39122) 2010.04.12 17:34:09]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.12 17:34:09 (39122)
Mivel már háromszor is letöltöttem, mielőtt beírtam, azt mondtam magamban, hogy az biztosan nem lehet, de mostanra feltánt, hogy nem mindig ugyanannál a pontnál jelez hibát. Ettől függetlenül persze lehet, hogy mégis az én pc-mben van a baj, bár már azt is újraindítottam kétszer azóta.

Ha most letöltitek, akkor is minden ok.
[előzmény: (39119) törölt nick 14, 2010.04.12 16:57:11]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.12 16:12:40 (39118)
Kösz szépen.
Akkor ez frankó. :-(
Mi lehet nálam?:
http://kepfeltoltes.hu/100412/_j_k_p_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[előzmény: (39116) Fgg, 2010.04.12 15:16:32]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.12 14:54:43 (39115)
Megnézné valaki, kérem, hogy a mai teljes Garmin kimenet működik-e nála? Nekem már a 7zip-pel összecsomagolt telepítő fájl kicsomagolásánál hibát jelez, mintha megsérült volna a self extractor a létrehozásakor.

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.03 20:38:35 (38976)
Most már szabad.
[előzmény: (38974) kimici, 2010.04.03 17:33:53]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.04.03 17:00:14 (38973)
Még mielőtt rákérdeztetek volna, nem véletlenül zároltam be több tájegységet. A következő 24 vagy esetleg több órában szinte folyamatosan rajzolni akarok, viszont 2-szer 15 km-t kell utaznom a net kapcsolatért, ezért fogok ennyi tájegységet.

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.27 19:26:11 (38928)
Kösz
[előzmény: (38913) zayd, 2010.03.26 21:56:14]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.26 21:28:37 (38912)
Most nincs kedvem megnézni, hogy miért, de mapszószban 2km-en vizuálisan szakad az AK (N47.75721 E22.03987)

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.18 10:49:16 (38735)
Siker!

Tanulságok:

1. Data0=(..) sor nélkül nem törlődnek a vonalak, hiába a del=1 és Mod=1-
2. A Data0=(..) ki tud törlődni az mp-ből, ha a mapeditben megkísérlünk kiválasztani olyan vonalakat, amik bár több node-ból állnak, azok a mapedit szempontjából valójában egy helyen vannak (csak kerekítés előtt térnek el egymástól a koordináták), s ezeket töröljük a Delete billentyűvel.
Legalábbis velem ez történt.

Feltöltöttem az alábbi adatlapra a második kísérletet is, ahol csak notepad-ban piszkáltam az mp-t és ott simán benne maradt a data0=
[előzmény: (38733) 2010.03.18 10:37:57]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.18 10:39:53 (38734)
És most is csak más kérésére?! :-)
[előzmény: (38732) Old Eye, 2010.03.18 10:37:41]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.18 10:37:57 (38733)
Az Alsó-Tiszában van két 0 méteres polyline.
id=618393: túl rövid szakasz (rövidebb 6 méternél)
id=618394: túl rövid szakasz (rövidebb 6 méternél)

Egyszer már sikerült kigyomlálnom régebben ilyeneket, de valszeg rosszul emlékszem, hogy hogyan. Most úgy probáltam meg, hogy mivel a mapeditben nem lehet kiválasztani őket (legalábbis ctrl+E és delete után nem látszott az undo-ban a delete visszaállításának a lehetősége, azaz úgy tűnt, hogy így nem lehet törölni), ezért mindkettőhöz beírtam a mod=1 és del=1 sorokat, de nem törölte ki őket, hanem továbbra is hibát jelzett.

A mod=1 ugye azért kell, hogy mindeképpen bekerüljön a "modifications only"-ba, csak del=1-re nem kerül be.

Mi felett siklottam el? Lásd: http://turistautak.hu/tracks.php?id=22352

Csak nem a Data0 sorra van szükség az ilyen 0 pontos szörnyetegeknél? Ezt az ötletet még kipróbálom, aztán hagyom a ruhát másra.

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.18 10:19:46 (38727)
Nocsak, nocsak, van, ami meg má' ezeee :-)
[előzmény: (38114) olahtamas, 2010.01.27 08:23:18]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.18 08:06:18 (38724)
OK, értem.

Akkor maradjunk annaiban, hogy nekem az m00022c3.typ tetszik jobban. :-) Legalábbis a Mapsource-ban
[előzmény: (38723) Hajo, 2010.03.18 06:39:27]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.17 21:51:20 (38722)
Nem ertem. Van egy harmadik typ is vagy a kerdeses adatlapon levo ket trackrol folyik a diskurzus? Az eredeti neveket most nem tudom megnezni, de az egyik a typ keszito nevet viselte "m.......typ", mig a masik talan tuhuhajo.typ. Utobbit csinaltad kvazi magadnak?

En atneveztem tuhuhard-ra illetve tuhusoft-ra, elobbi az, amin erosebbek a szinek es kb egy hettel kesobb keszult.

Egyebkent en a typ hatasara vissza is valtottam volna teljesen omp-rol tuhu-ra Mo. vonatkozasaban, foleg a szintvonalak miatt, csak az omp 4 szinu turistajelzes vonala nem igazan jo a tuhu szeles piros vonalan. Igy most kapcsolgatok.
[előzmény: (38710) Hajo, 2010.03.16 21:51:06]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.14 11:22:51 (38699)
HAJO

Csak nemrég kezdtem el használni a typ-et és Mapsource-ban kifejezetten gyönyörű. GPS-en sem rossz, de a PC-n nézve olyan, mint egy jó papírtérkép. Hatalmas gratula.
[előzmény: (37378) Hajo, 2010.01.10 20:59:32]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 14:17:16 (38647)
Kösz
[előzmény: (38644) zayd, 2010.03.08 13:02:22]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 11:23:29 (38642)
Csak hogy érthető legyen, ma néztem meg a tdb időpontját, s láttam, hogy márc 7-re megugrott.
[előzmény: (38641) 2010.03.08 11:22:43]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 11:22:43 (38641)
Nekem sincs meg, csak a pénteki, meg a mai.
[előzmény: (38640) olahtamas, 2010.03.08 10:19:38]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 10:06:13 (38639)
Nem tudom, de a hétvégén frissült a tdb febr 21-ről március 7-re. Tehát március 8. megint nem keletkezett, de aki elcsípte a tegnapi letöltőt, azt most nagy király :-))
[előzmény: (38635) olahtamas, 2010.03.08 05:31:58]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 09:32:50 (38638)
Akkor további tesztekre ösztönzöl ezzel. Csak az a baj, hogy a beöltözés túl sokáig tart. Mivel végül 5m-es vezetékkel vettem meg, ezért ruhafüggő, hogy hogyan oldom meg a vezeték elvezetését és hova rakom a felesleges méterekből képződött köteget. :-)
[előzmény: (38633) Trackman, 2010.03.08 00:18:32]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.07 22:56:29 (38631)
En a Hama szekhelyen vettem ennyiert. Azert szolgaltak ki maganszemelykent, mert mar feleve nem szallitottak ki sehova sem ebbol a tipusbol, azaz nem tudtak hova kuldeni. Kb 50 volt nekik, brutto ar valahol 4-5 kozott volt.
Ha erdekel es jarsz autoval Szegedrol Bp-re, akkor jelzem, hogy a Hama egy kopesre van az M5 bevezetojetol.
Egyebkent en sokat kerultem miatta, mert nem nagyon talaltam ilyen csatival.
[előzmény: (38626) pgyp, 2010.03.07 19:01:43]

hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.07 22:51:14 (38630)
TRACKMAN

Azt tapasztaltad, hogy antennaval jobb a vetel gyalogos uzemmodban? En nemreg teszteltem, s csak az autoval volt javulas. Bringanal (antenna fejvedo tetejen a fejvedo nyilasan kivezetve) illetve gyalog (antenna a fejem bubjan sisapka alatt) szinte dekara ugyanazt hozta ki.

A koborlas mindket esetben elofordult (igaz hogy csak kicsi) ha megalltam, s egyik esetben sem, ha folyamatosan haladtam.

Neked milyen szituacioban jelentett javulast gyalog?

Meg annyit, hogy nalam a csix vagy a vallamon logatott ovtaska kulso kulacstartojan van (tehat a derekam takarja kicsit) vagy a panton, konkretan mellkas felett ugy, hogy a csix belso antennaja kicsit vall felett van (tehat a buksi arnyekol).
[előzmény: (38625) Trackman, 2010.03.07 14:41:38]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók