turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, -bj- hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1056 db hozzászólás

Lapozás: előző | ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | következő


-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.15 13:45:46 (42851)
Ha már szavazgatunk, gyenge kezdőként hadd tegyem meg a javaslatomat:

1. Készüljön el az omp által javasolt két új extra és töltsük ki (Old Eye?), de a labelt egyelőre ne bántsuk.

2. Ne különböztessük meg a Mária utat a többitől.

3. Készítse el az omp (a tuhu is megtehetné, de nem fogja...) azt a typ nélküli kimenetet, ami gyakorlatilag megegyezik a mostani térképünkkel, azaz tartalmazza a tervezett és megszűnt utakat is értelmes módon kiemelve.

4. Ez a kimenet legyen elérhető a tuhu honlapjáról pont úgy, mint a többi. Az mindegy, hogy fizikailag az omp szerverén van, de ezt ne vegye észre az átlagjúzer. Legyen ez a jelzésfestő kimenet. (Egy linket csak be tudunk szúrni.)

5. Ha ez elérhető, akkor vegyük le a tervezett és megszűnt utak kiemelését a jelenlegi tuhu-s térképről, és válasszon mindenki kedvére. Adjunk munkát újra Old Eye-nak és a MapAuditnak, hogy ezen megszüntetés előtt rendbe tegye az extrákat. Azt ugyanis elfogadom, hogy az átmeneti időben lesz olyan, aki label-be írja megszokott módon a _ és # jeleket, de azt nem, hogy ha átállunk, akkor is. Ha valakinek fontos a tervezett út, akkor figyeljen oda az extráira is!

6. Örüljön mindenki!

Jelenleg ennél jobb kompromisszumot nem tudok elképzelni. Persze más tudhat, finomítsuk. Utána szavazzunk!
Ezt a gondolatrohanást az omp-vel nem egyeztettem, itt előforduló tagjai tekintsék kérdésnek.

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.14 20:29:37 (42803)
Ügyes fiúk dolgoznak az OMP-nél. Ha létrejön a két extra, abból ők már annyi külön réteget kreálnak, amennyire igény van. Szerintem.
[előzmény: (42802) Old Eye, 2010.10.14 20:24:51]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.14 20:17:01 (42801)
Miért kellene a többi jelzéstervet külön kezelni a Máriától?
[előzmény: (42800) Old Eye, 2010.10.14 20:15:34]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.12 23:25:50 (42741)
2. És ez miért jó?
[előzmény: (42739) sophegyi, 2010.10.12 23:05:18]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.12 13:15:18 (42696)
Jöjjön.
[előzmény: (42695) KiVi, 2010.10.12 13:07:14]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.12 12:31:07 (42690)
Nem akarok a társoldal fórumából engedély nélkül idézni, de az említett érintettek "tárgyalnak" a Mária út layer-ről. Nekem ebből az jön le, hogy az ő térképüket foglák használni. Akkor miről beszélünk?
(Tudom, az adatokat a tuhu szolgáltatja, de innen szerintem nem lényeges kérdés a kiemelés.)

((Egyébként nekem tök mindegy, ezt senki nem tekintse "szavazatnak"!))

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.11 20:19:58 (42643)
http://geocaching.hu/users.geo?id=5476
[előzmény: (42641) sophegyi, 2010.10.11 20:14:12]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.08 10:09:45 (42607)
Hála érte. Este majd jól megnézem. :-)
[előzmény: (42606) Old Eye, 2010.10.08 09:28:23]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.29 15:09:14 (42463)
Igen. A felső a kék kör, az alsó a piros. :-)
[előzmény: (42458) zayd, 2010.09.29 11:02:52]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.28 22:44:26 (42441)
Old Eye!

Nézz körül a N48.57515 E21.45853 környékén! Te algoritmizáltad át a határköveket élelmiszerboltokká?

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.28 22:19:16 (42439)
http://turistautak.hu/wiki/Mintap%C3%A9lda

7. pont
[előzmény: (42438) szimszon, 2010.09.28 22:18:41]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.28 21:16:30 (42430)
Te honnan töltöd le az .mp-t? :-)))
[előzmény: (42429) Old Eye, 2010.09.28 21:14:59]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.28 20:41:28 (42425)
Zárolás feloldásával (saját) nem követhetsz el hibát
[előzmény: (42424) Zsigabá, 2010.09.28 20:40:28]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.28 20:40:04 (42423)
Akkor, hogy jól értem-e:
19:00-kor feltöltöttél egy rajzolást
rögtön utána töltötted volna vissza, de jött az omitted üzenet, de az .mp-t mégis letöltötted, és nézegetted.
19:09-kor kétségbeesett hsz a fórumon, ekkor még a zárolás időpontja 19:00 vagy 19:01, nem emléxek
azóta se feltöltés, se feloldás, de a zárolás időpontja módosult
[előzmény: (42421) Zsigabá, 2010.09.28 20:36:48]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.28 20:36:18 (42420)
Azért nem válaszoltam, mert ilyenkor* attól ijed meg az ember, hogy nem jön az .mp. Pedig jön az, csak noszogatni kell. Gondoltam, megnézem neked, de láttam, hogy jó 8 perce zároltál. Ehhez képest elég misztikus most ez az új időpont. Főleg ha nem csináltál semmit...

* omitted válasznál
[előzmény: (42416) Zsigabá, 2010.09.28 20:32:03]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.28 20:32:16 (42417)
... de lehet 19:00 is, arra emlékszem, hogy nem értettem, miért kellett a hsz-hoz kb. 8 perc...
[előzmény: (42414) Zsigabá, 2010.09.28 20:24:27]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.28 20:30:03 (42415)
Amikor a bummos hsz-t írtad, 19:01 volt a zárolás ideje. Azóta mit csináltál?
[előzmény: (42414) Zsigabá, 2010.09.28 20:24:27]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.28 11:51:43 (42408)
Murphy: "Tévedni emberi dolog, de igazán összekutyulni a dolgokat csak számítógéppel lehet."
[előzmény: (42406) olahtamas, 2010.09.28 11:26:46]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 21:42:56 (42388)
Csakis.
[előzmény: (42386) pgyp, 2010.09.27 21:36:04]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 21:15:17 (42383)
Előbb módosítok országhatárt, mint tájegységhatárt!
[előzmény: (42382) Vacsape, 2010.09.27 21:14:42]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 21:14:30 (42381)
Megoldom. :-)
[előzmény: (42378) Old Eye, 2010.09.27 21:09:53]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 21:03:10 (42376)
Ki az a perverz közlekedésmérnök, aki enged körforgalmat tájegységhatárra építeni? :-)))

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 20:56:27 (42370)
Kattints a dátumra.
[előzmény: (42369) Zsigabá, 2010.09.27 20:52:59]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 20:17:16 (42364)
Azt gondolom, nehéz olyan egzakt meghatározásokat adni, ami mindenki számára ugyanazt fogja jelenteni. Ha tudsz érvelni valamelyik mellett akár csak egy közelebb áll hozzával is, akkor döntöttél; legyen az.
[előzmény: (42362) Vacsape, 2010.09.27 20:10:52]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 19:28:39 (42355)
Annak mi a kódja?
[előzmény: (42354) Old Eye, 2010.09.27 19:26:01]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 19:14:22 (42353)
erdei aszfaltot
[előzmény: (42350) Vacsape, 2010.09.27 18:47:14]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 18:31:00 (42349)
Persze, csinálj belőle erdei aszfaltot.
[előzmény: (42347) Vacsape, 2010.09.27 18:00:44]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 17:06:44 (42342)
Nem veszem el tőle az átbillentés örömét. :-)
[előzmény: (42341) olahtamas, 2010.09.27 16:56:49]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.27 16:32:21 (42339)
Zsigabá!

A 24512-t feldolgoztad. Kérlek, billentsd át, már nem először futok lyukra vele!

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.25 15:14:36 (42305)
Üdv a klubban!

Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 1 db érintett vonalból 2 db lett.

Ezt a szerver mondta.

Ha az ember nem tud mibe belekötni, akkor olyanokat szokott írni, hogy észrevehetted volna más hibáját és javíthattad volna... Szóval jó volt.

Amit most tenned kell:
- letölteni ismét az .mp-t, és ellenőrizni, hogy nincs-e benne hiba (RN). Ha nincs, oldd fel a zárolást! Ha van, javítsd! (Most nem lesz, de azért csináld végig :-))
- beállítani a feldolgozottságot
- törölni a fájlt az other adatlapról, aminek adhatnál valami semleges nevet is (pl. szimszon szárnypróbálgatásai)
- örülni
[előzmény: (42301) szimszon, 2010.09.25 12:43:33]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.25 14:45:45 (42304)
Nézem.
[előzmény: (42301) szimszon, 2010.09.25 12:43:33]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.25 09:32:48 (42292)
Nos, nem töltöttem fel, dolgozz még egy kicsit.

Az első megjegyzés nem lényeges: az utak paraméterezését nem kell túlzásba vinni. A zaj, meg a mennyire szép nem túl lényeges. Olvasd el a wiki idevágó részét. Amit csináltál, nem hiba. Viszont az utcának nincs telepules= paramétere.

Ha viszont egy felületet útra húzol, akkor ennek nem szemre kell megtörténnie, hanem közös csomópontok kellenek. Mégpedig mind. Ha megrángatod az utat, menjen vele a felület is. Ezt javítsd, kérlek.

Legyünk optimisták, hogy a következő verzió végleges lesz és valaki feltölti: az adatlapra írj valamit, amit a feltöltő megjelenít az újdonságok lapon, hivatkozva a trekkre is, ami alapján készült a rajz . Most [24466], így, zárójelesen. Végül pedig a 24466-os lapon nincs helye semmiféle .mp-nek, azokat vedd le. Somogyiként és ott sokat rajzolóként csak lestem, hogy 8 MB új trekk jön le.
[előzmény: (42291) szimszon, 2010.09.25 09:16:26]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.25 09:12:32 (42289)
Bocs, mondom, hogy reggel van. Az egy-adatlapos-megjegyzésem Jujunak szólt.
[előzmény: (42288) -bj-, 2010.09.25 09:09:09]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.25 09:09:09 (42288)
Ne a fájlt linkeld be, hanem az adatlapot, így: http://turistautak.hu/tracks.php?id=24606
Egyetlen ilyen adatlapod legyen az other "tájegységben", erre tölts fel minden próbarajzot, bármelyik tájegységben készült is, értelemszerű névvel. Aztán ellenőrzés után töröld a fájlt, az adatlap meg maradjon. Védjük a környezetünket az újrafelhasználással. (Ha az adatlapon egyszerre több ellenőrizetlen, más-más tájegységből való rajz van, az nem zavaró.)

Egyébként nézem.
[előzmény: (42287) szimszon, 2010.09.25 08:54:08]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.25 08:47:53 (42285)
Lehet, hogy nekem van túlságosan reggel, de akkor most mit is kellene ellenőrizni? Csak egy fájl legyen fent, az éppen aktuális. (A legutolsó dátum későbbi mint a hozzászólásod, ezért inkább megvárom a tisztogatást. Egyből már én is nehezen tudok rosszul választani.)
[előzmény: (42281) szimszon, 2010.09.24 21:46:54]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.19 20:52:56 (42154)
Leegyszerűsítem neked. A kimici-féle elvekhez tökéletes ellenpéldaként nézd meg a http://turistautak.hu/tracks.php?id=24244 felmérést. Az a lényeg, hogy egyértelmű legyen.
[előzmény: (42151) szimszon, 2010.09.19 19:24:58]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.18 21:13:19 (42142)
Megnéztem, jó lett.
[előzmény: (42141) Zsigabá, 2010.09.18 21:04:03]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.18 12:28:12 (42139)
Szedd szét a tavat két részre. A két tó között lesz egy keskeny nemtó, azon mehet az út.
[előzmény: (42138) Zsigabá, 2010.09.18 12:16:45]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.11 11:41:51 (42008)
A Kérjükönöket... táblát mi is lefényképeztük pár éve. (Vagy egy másik ilyet.) Azért durva...
[előzmény: (42000) olahtamas, 2010.09.11 09:22:43]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.30 13:11:17 (41799)
...az összes járdát, …, megrajzolni. Szerintem ezért is nincs rá polyline készlet

De van: burkolt gyalogút. De csak akkor rajzoljuk, ha nem út mellett megy.
[előzmény: (41797) sw09fl, 2010.08.30 12:52:16]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.28 10:56:51 (41776)
Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 3 db érintett vonalból 6 db lett.


Annyi megjegyzésem lett volna, hogy nem minden RN automatikusan zsákutca, lehet, hogy van tovább út és jöhet a TZ. De ezen hozzászólásod után ezt most nem írom le, nyilván utánajártál.
[előzmény: (41766) sw09fl, 2010.08.27 09:50:22]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.25 20:41:07 (41764)
Máskor nem mehetsz nyaralni! :-)
[előzmény: (41760) urbalazs, 2010.08.25 20:13:45]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.21 20:55:30 (41711)
Arra gondolsz, hogy kerékpár + homok, ami földút? Vagy hogy a legnagyobb szívás a terepbabakocsi, mert 3 nyomon menne?
[előzmény: (41710) Vacsape, 2010.08.21 20:47:32]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.21 20:40:23 (41709)
Én azt szeretném érteni alatta - amivel nem kell egyetérteni -, hogy használhatóságban a földút és az aszfaltos út között van.
[előzmény: (41707) alnibell, 2010.08.21 20:36:39]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.21 20:37:56 (41708)
Ez nem reform. A meglévő készletet használjuk egységesen: én a Zemplénben voltam úgy, hogy a "makadámon" az út jó részén követ sem találtam, egy-egy szakaszon látszott csak, hogy fénykorában tényleg az lehetett.
Bár én gyalog mindenhol* elmegyek...

*tudom, pontatlan :-)
[előzmény: (41706) Vacsape, 2010.08.21 20:28:42]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.21 20:10:24 (41705)
Valóban lehet. De ez a kép a jobb állapotú részen készült, milyen lehet a többi...?
Ez a makadám-téma már többször előjött, talán érdemes lenne egyszer alaposabban körbejárni. Például abban sem vagyok biztos, hogy mindenki ugyanazt érti alatta. Továbbá egy utat talán érdemesebb a használhatóságának megfelelő kategóriába sorolva megrajzolni, nem pedig a kivitelező szándéka szerintibe. Például ez valamikor nyilván makadám volt, de már inkább föld; egy nagyon vacak (magyarul sz*r) aszfaltút is rajzolható makadámmal (vagy nem); a macskaköves és a kockaköves út makadám vagy aszfaltos utca és a többi, pont, kérdőjel. Valószínűleg ezeket mindenki kezeli valahogy, de a tapasztalatok szerint nem egységesen.
[előzmény: (41704) Vacsape, 2010.08.21 19:54:00]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.21 19:18:35 (41703)
Elnézést kérek a félreérthető, pontatlan fogalmazásért: a baleset oka NEM a tuhu térképe.

A kérdésem pedig nem a térkép állapotára vonatkozott, azt már rég javítottam, hanem a feltöltött trekkre. De már kaptam rá választ, olyat, amilyet vártam.
[előzmény: (41702) Vacsape, 2010.08.21 19:03:06]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.21 18:30:04 (41700)
...nem elég, hogy a burkolat paramétert változtatod meg, a vonaltípust is módosítani kell...

Köszi, ezt nem tudtam. :-)))

A baleset közvetett volt, nincs pontos információm.
[előzmény: (41696) alnibell, 2010.08.21 11:37:40]

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.21 10:08:04 (41695)
Valaki (nem érdekes, ki, aki nagyon kíváncsi, derítse ki) egy trekkben egy korábban berajzolt földutat makadámnak minősített, egy rajzoló pedig szépen átvezette a térképen. Nos, az út nem makadám, hanem föld, és ennek az akciónak közvetve egy baleset is a következménye lett. Visszafölutasítottam, de ettől még ott virítanak az .mp-ben a makadám feliratok, előbb-utóbb valaki megint át fogja rajzolni. Nem látom értelmét feltölteni egy olyan .gdb-nek, amibe minden makadám wp mellé teszek egyet, hogy "nem, ez nem makadám". Arra gondoltam, hogy a trekkból (ami a hibás infót tartalmazza) kiveszem ezeket a wp-ket, az adatlapra pedig beírom a módosítást. Mennyire etikus ily módon belegázolni valaki szerzői jogaiba? Csinált már valaki ilyet? Vélemény?

-bj-hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.20 07:32:41 (41686)
Ööööö... Összekeversz valakivel... Vagy rajtam mutatkoznak a korai szenilitás jegyei... :-)
Mit csináltam?
[előzmény: (41685) pgyp, 2010.08.19 23:12:28]

Lapozás: előző | ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók