turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, majormezei hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1004 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő


majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.10 18:18:27 (58443)
+2
:-)
[előzmény: (58439) Old Eye, 2012.11.10 17:34:28]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.10 17:42:53 (58441)
+1
[előzmény: (58439) Old Eye, 2012.11.10 17:34:28]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.10 11:50:16 (58396)
Így más a dolog. Na persze szado-mazo hajlamra vall azok részéről, akik ott felfestették...
[előzmény: (58393) alnibell, 2012.11.10 11:44:49]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.10 07:48:49 (58384)
Ha egy szekérutat kerékpárútként tüntettek fel, akkor a hiba nem az útburkolat paraméterben - vagy annak hiányában - volt, hanem az út típusában. Ha szekérútként tüntették volna fel, nem indulsz neki. Ebben az esetben a paraméterezés sem oldotta volna meg a problémát.
[előzmény: (58379) alnibell, 2012.11.09 23:04:35]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 14:22:04 (58372)
Kedves Kimenetguruk!
Tudna vki prezentálni nekem egy táblázatot, mely szerint az mp - img konverzió folyamán a poligon és POI típusok hogyan konvertálódnak? (Milyen típus milyen típusra.) Poliline tekintetében rendelkezem ilyen Excel táblázattal. Előre is hálásan köszönöm!

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 13:52:00 (58369)
Látom, Te fogtad azt, amire gondoltam ;-)
[előzmény: (58368) cseremoha, 2012.11.09 13:04:44]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 12:22:49 (58363)
Just do it!
De:
1. Ezeket a paraméterezéseket - az általam leírt indokok alapján - ne tegyük kötelezővé. Se most, sem később.
2. Az eddig felvitt paraméterekkel történő megfeleltetést/konvertálást tegyük egyértelművé. Van ilyen elképzelésed táblázatos formában?
[előzmény: (58362) Szem, 2012.11.09 12:15:50]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 10:39:21 (58352)
A kompaktabb adatbázis miatt célszerű a számozás.
[előzmény: (58351) Szem, 2012.11.09 10:32:23]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 10:14:39 (58350)
Nem, azért 6...
[előzmény: (58348) Old Eye, 2012.11.09 10:13:34]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 10:14:14 (58349)
Néma gyereknek az anyja istenit...
[előzmény: (58347) majormezei, 2012.11.09 10:13:15]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 10:13:15 (58347)
Csak azok szava lehet a döntő, akik hallatják is.
[előzmény: (58344) Hev, 2012.11.09 10:05:44]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 10:12:23 (58345)
Rendben, legyen. Az exem amúgy is szőke...
[előzmény: (58343) Hev, 2012.11.09 10:04:49]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 10:04:04 (58342)
Erre mondják azt, hogy a politikát csak azok formálják, akik részt is vesznek benne.
[előzmény: (58334) Hev, 2012.11.09 09:40:23]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 09:47:15 (58339)
Földút további paraméterezését javaslom:
TokosSofor=...
1- offroad fan
2- mint te
3- mint én
4- mazsola
5- szőke nő
6- Móricka
[előzmény: (58335) Hev, 2012.11.09 09:42:28]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 09:38:38 (58333)
A kép is engem erősít meg: az autó NEM a paraméterezett úton halad :-)
[előzmény: (58331) Old Fairy, 2012.11.09 09:32:16]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 09:35:29 (58332)
Ez most éppen mentésre szorul, vagy hősiesen áttör? :-)
[előzmény: (58331) Old Fairy, 2012.11.09 09:32:16]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 09:28:46 (58330)
Az első mondatoddal nem értek egyet. A kiegészítő információ nélküli nyomvonal rögzítés SOHA nem tartozott az érdemi trackelés körébe :-)
Amikor még a Homokhátságon laktam, száraz időben eszembe se jutott kimenni a Sóhordó útnak elnevezett homoktengerbe biciklivel. Most, amikor az Észak-Bükkben lakom, ugyanez eszembe se jut esős időben. Ebből a szempontból igazad van - azonban ha elmegyek Kecskemétre túrázni, akkor tudom, hogy egy sivatagra épült a város. A Bükkben nem igen számolok a homokkal, inkább a vendégmarasztaló agyag a jellemző. Tehát ha vhova elutazom túrázásra, illik tudnom, hogy a terep tekintetében nagyvonalakban mire számíthatok.
Egy füves burkolatú utat egy offroad buli agyagbánya minőségűre tud alakítani. A homokos/agyagos utat benövi a fű. A jó minőségű aszfalt - ismerve szép hazánk ezirányú technológiai fejlettségét - rövid időn belül tengelygyilkoló rémálommá válhat. Ritkábban az is előfordul, hogy egy ilyen "Elm utcát" az arra hivatottak ideig-óráig kijavítanak.
Nincs is baj ott, ahol Track=3 utak vannak, amiket naponta járnak. Azonban sok olyan út van, ami alatt egyetlen kókatag track rejtőzik. Az előbbiek újrafelmérése megoldott - az utóbbiakra esély sincs.
Felmerült már itt a kérdés, hogy területi felelősöket kéne "kinevezni" a már felvitt utak adatbázisi karbantartása tekintetében. +1 A probléma ott van, hogy mi, trackelő/rajzolók nem egyenletesen vagyunk elosztva az ország területén. Statisztikailag valószínű, hogy 20 %-unk Bp. környékére koncentrálódik, az Aggteleki te-ben pedig nem igen nyüzsgünk. Területi felelősként pedig szinte "napi kapcsolatban" kéne lenni az adott területtel. Ily módon pont azok a területek nem lennének lefedve, amelyek amúgy is további felmérésekre szorulnak.
Félreértés ne essék: nem tartom fölöslegesnek felmérni az útborkolatokat. Végül is létezett a kommunizmus eszméje, meg az amerikai álom is - szép-szép, de utópia. Jelenlegi erőforrásaink alapján nem látok reális esélyt arra, hogy átfogóan, adatbázis szinten és egységesen tudjuk valamennyi utat a valóságnak megfelelően paraméterezni. (Az ilyen munkának nem lenne soha vége, mint szentmisén a köhögésnek.) Ha a rendszer nem egységes és a paraméterezés nem minden útra terjed ki, akkor nem sok értelmét látom. Ha automatikus paraméterezést alkalmazunk a már meglevő utakra, akkor masszívan megvezethetjük a felhasználót és a tényleges felmérések elvesznek a rendszer által generáltak között. (Ld. szekérutak esete...)
Old Eye már itt írt arról, hogy egy adatbázist gyökeresen megreformálni milyen nehéz. Ha a paraméterek alkalmazását kötelezővé tennénk, nagy hibát követnénk el (esetleg ha nem hagytunk volna fel vele, nem okozna ekkora galibát.) Ha egy opcionálisan megadható - nem kötelező - paraméterezésről van szó, hát legyen. Mindenkinek szíve joga. Csak éppen az ecceri mezei felhasználó hogyan jut majd hozzá az adatokhoz?
[előzmény: (58323) alnibell, 2012.11.09 08:34:55]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 08:53:33 (58324)
Ezzel az a probléma, hogy a kimeneten ugyanilyen típusú, de ténylegesen is meglevő keskeny aszfaltutak is alig láthatóvá válnak.
Próbáltam typ-olással megoldani, mint felhasználói oldalról kezelhető módszerrel, de akkor pl. a N48.30671 E21.33290 koordinátán meglevő tényleges út is eltűnt. A kimenetünk megjelenítés alapján egy kalap alá veszi a "nem utat" és ezt a fajta aszfaltutat.
[előzmény: (58322) olahtamas, 2012.11.09 08:32:01]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 08:01:42 (58321)
Visszaszívtam, tényleg nem tervez - annak ellenére, hogy tervezős útként jelenik meg. (Máshol, ahol ténylegesen van ilyen út, ott meg tervez...Hm.)
Ha a tervezést le lehetett tiltani erre a típusra, akkor a megjelenítést is le lehetne.
[előzmény: (58319) olahtamas, 2012.11.09 07:50:53]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 07:56:31 (58320)
+1
LeveSzem a kalapom a kidolgozott táblázat láttán. Szép és átgondolt munka, ha tehetném, kezet ráznék most Szem kollégával. De...
Maradjunk a realitásoknál. Ha én mérem fel a terepet és a rajzolási rend megkívánja, a burkolatot is részletesen felmérem. Lehet, hogy így a felmérésre fordított idő 20 %-kal is nőhet, de megteszem. Ugyanezt nem várhatjuk el minden trekkelő kollégánktól, aki esetleg nem gyalog, hanem biciklin, motoron, autón ülve mérnek fel és a kezük a vezetéssel van elfoglalva. Emlékezetből esetleg azt még rögzíteni tudják, hogy itt földes út van, itt meg valami kemény, de néha még a földút és szekérút közti különbséget sem tudják magukban helyretenni.
Vannak trekkelőink, akik a természet szépségéért járják a terepi utakat. Nézelődni akarnak és élvezni azt, amit egy túra ad nekik. A trekkelés másodlagos cselekmény számukra és jó esetben rögzítik azt, hogy ez a terepi földút csak gyalog, vagy autóval is járható. Az utóbbi kategóriában pedig ők sem disztingválnak, hogy milyen autóval...
Imádom a teljesítménytúrák 50 km-es trackjeit is, amelyben egyetlen útbaigazító waypoint sincs. Mondjuk ha ekkora távot kéne kutyagolnom, úgy 20-25 km után már lemondanék a tz-k rögzítéséről is, nemhogy a szekérút talajának figyeléséről.
Mire is szolgál az, hogy rögzítjük az út típusát? Annak meghatározására, hogy hol és mivel (gyalog, vagy terepjáróval) járható a terep. Már elnézést a hasonlatért, de szalonautóval nekiindulni egy terepi földútnak olyan, mint gumi nélkül ágybabújni egy vadidegen nővel - nem tudod, hogyan jössz ki belőle. (Nekem eszembe se jutna Suzuki Swifttel kimenni a Nagy-erdőbe, pedig ott is vannak földutak. Csakhogy a burkolatlan utak dinamikusan változnak - ma tökéletesek, holnap az eső után Karcsi végighajt rajta a traktorral és egy volokolamszki sártengerré alakítja át, ahol csak a Samurai, vagy rosszabb esetben egy UAZ tud átmenni.) Ilyen szempontból fenntartással vagyok a földút vs. szekérút típusokkal kapcsolatban is - rajtunk kívül nem is igen tesz különbséget a kettő közt egyetlen térképkiadó sem.
Úgy gondolom, maradjunk Occam borotvájánál és vágjuk le a sallangokat - vagyis azt rögzítsük kötelezően, ami a navigációt szolgálja. A földút burkolata rövid idő alatt képes változni, nekünk nincs kapacitásunk, illetve szisztémánk arra, hogy naprakészen karbantartsuk az adatbázist. A felhasználóval inkább kevesebb információt közöljünk, mint fals infót - az utóbbi bizalomvesztést okoz ui.
[előzmény: (58297) Hev, 2012.11.08 16:18:27]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.09 06:44:02 (58317)
A kimenet módosítása kb. 10 percbe telne :-) (Ha hülyeséget mondok, szóljatok rám...)
Egyébként a paraméterezés nem oldja meg azt a problémát, hogy egy tervezős útszakasz jön létre ott, ahol a valóságban nincs is. Úgyhogy ez csak félmegoldás.
[előzmény: (58314) olahtamas, 2012.11.08 19:55:37]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.08 19:21:06 (58312)
A gond az, hogy a sok már felvitt nem út típust több munka lenne paraméterezni, mint a kimenetet javítani.
Egyébként nagyon megtévesztően mutat a térképen: burkolt utat ígér ott, ahol esetleg nyakig ér a gaz és csak helikopterrel járható.
[előzmény: (58311) Vacsape, 2012.11.08 19:10:34]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.11.08 18:17:50 (58309)
Segítséget kérek a tudoroktól:
Nemrégiben egy lepusztult utat átállítottam "nem út" típusra. (Bükk te., N48.231224 E20.628225) Feldolgozás után letöltöttem a tájegységet és meglepődve tapasztaltam, hogy az img-ben Road (0x0, polyline) típusra konvertálódott (a MapEdit - nem tuhus - szerint), továbbá a térképen is ugyanúgy jelenik meg, mint egy erdei (?) aszfalt. Megjegyzem, Hajo typ fájlját használom, bár ez szerintem nem befolyásolja a végeredményt.
Hol van a hiba?

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.10.30 06:42:09 (58128)
Most már értem, miért jelent meg 7-es nagyítási szinten, ahol a nagyobb városok sem:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Balaton_%28telep%C3%BCl%C3%A9s%29
:-)
[előzmény: (58121) Hajo, 2012.10.29 20:04:57]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.10.29 16:04:23 (58101)
Való igaz, amit mondasz, most ellenőriztem. Az általam régebben létrehozott erdő poligonok kisebb felbontásnál eltűnnek. Hm, javítanom kell majd őket...
[előzmény: (58100) zayd, 2012.10.29 15:42:22]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.10.29 15:18:13 (58099)
Ez azt jelenti, hogy ha létrehozok egy új erdő poligont, akkor azzal is ue. lesz a szitu?? Már ha nem CLC-paraméterezem meg... Akkor ezt vhol kőbe kell vésni.
[előzmény: (58095) zayd, 2012.10.29 15:01:10]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.10.23 17:44:30 (57896)
Keress privátban ;-)
[előzmény: (57895) Szem, 2012.10.23 17:36:57]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.10.16 15:21:08 (57624)
Csak meg tudom ismételni: nem történt semmi. Az alatt a rövid idő alatt, amíg te feloldottad a zárolást és rámcsörögtél, épp csak egy kis mórickarajzot tudtam produkálni. Az pedig semmi ahhoz képest, amit te buktál volna el ellenkező esetben (30 km Attibati-track - hmmm.)
[előzmény: (57598) Bryan, 2012.10.16 13:09:46]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.10.14 10:22:51 (57590)
+1
Én is erre tippelnék.
[előzmény: (57588) Old Eye, 2012.10.13 22:42:51]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.10.12 10:20:37 (57560)
+1
[előzmény: (57555) Old Eye, 2012.10.12 08:29:54]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.09.15 08:55:25 (56786)
Lehet, hogy flagellánsoknak készült :-)
[előzmény: (56782) sw09fl, 2012.09.15 07:33:03]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.09.13 12:43:25 (56719)
Csakhogy ez egy nemlétező paraméter, ami kocsivissza-soremelés formájában van az mp fájlban :-(
[előzmény: (56716) olahtamas, 2012.09.13 11:26:05]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.09.13 09:44:27 (56714)
Kérnék egy mp-gurut, hogy Bükk te-ben található 14 db extra paraméter hibát küszöbölje ki, mivel megítélésem szerint csak szövegszerkesztősen javítható. (Üres megnevezésű paraméter, vagyis a szerkesztő kolléga egy üres sort szúrt be a paraméterkészletbe. :-|)

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.09.04 20:02:08 (56607)
A lukat kitöltöd poligonnal, aztán egyesíted a poligonokat.
[előzmény: (56576) sw09fl, 2012.09.03 07:57:03]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.08.28 10:42:43 (56508)
Valószínűleg arról van szó, hogy ezen paraméterek nincsenek megjelenítve a kimeneteken és a trackelői kapacitás is messze elégtelen ahhoz, hogy ilyen paramétereket rögzítsen egy 20 km-es túra során. Ezért válhattak ezen paraméterek opcionálissá. (Bár a Turamozgalom paraméter sem jelenik még meg, ami kötelező és hasznos jellemzője egy turistaútnak...) Egyébként igazad van, a katonai térképek is feltüntetik az út szélességét (külön burkolt sáv és teljes szélesség), továbbá a burkolat típusát, amit egy processzel mi is fel tudnánk nyomatni a kimenetekre. (Bocs, hogy mások nevében beszélek...)
De... Ha elég tracket átnyálazol, láthatod, hogy sokszor az út tipusának kiválasztása is gondot okoz a trackelőnek. Ilyenkor a rajzoló törheti a fejét, hogy erdős ártéren hogy lehet ennyi szalonautóval is járható földút? Annyi és olyan adatot akarjunk begyűjteni, ami reálisan és korrekten megtehető. Bár ezen paraméterek nem kötelezők, azonban nem követsz el hibát, ha kitöltöd őket a tuhuparam program segítségével. Nincsenek feketelistán, csak opcionálisak ;-) A nem kell nem egyenlő a nem szabaddal.
[előzmény: (56506) Szem, 2012.08.28 09:40:04]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.08.25 17:16:57 (56487)
+1
[előzmény: (56482) Old Eye, 2012.08.25 09:17:38]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.08.09 16:01:42 (56256)
Hát, ha a medve a hátad mögött liheg, még be is mérhetnek :-)
[előzmény: (56255) Old Eye, 2012.08.09 13:53:19]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.08.01 07:06:22 (56173)
Tippem szerint évek kérdése még ezeknek akár csak a fele is meglesz.
Akkor ideje hozzákezdeni és csipkedni magunkat ;-)
Ha nem töltöd ki a szelvényt, akkor a lottón a nyerési esélyed 0. Ha el se kezdesz egy munkát, akkor a befejezés ideje egy fektetett nyolcassal fejezhető ki.
[előzmény: (56172) KiVi, 2012.07.31 23:51:29]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.31 12:40:45 (56165)
A megfelelő teszteléshez nagy adatbázisra van szükség, hogy a bugokat kiszűrhessük. Ha meg változik a koncepció (az élet a változásokról szól), mindig van lehetőség "butítani".
[előzmény: (56162) KiVi, 2012.07.31 10:23:50]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.31 09:43:44 (56161)
általabb=általad
Bevettem a fogalmazásgátlómat...
[előzmény: (56160) majormezei, 2012.07.31 09:43:03]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.31 09:43:03 (56160)
Igen, tudom, hogy a "nagy öregek" közül (ld. az általabb említett neveket) vannak MTSz összekötőink. Lehet, hogy csak a PR tevékenységük nem látványos, azonban a két adatbázist megítélésem szerint nem hangoltuk össze még eléggé.
OFF Volt rövid levélváltásom a megyei MTSz-szel turistaútvonal ügyben. Ebből megtudtam, hogy ők is olyan önkéntes alapon szerveződnek, mint mi. Abban a kevés szabadidejükben, ami manapság az embereknek van... Szerintem a NOI projektet ők is szívesen átvennék, az általunk készített adatbázis alapján. Beleértve a pontokat is :-) ) ON
[előzmény: (56159) majormezei, 2012.07.31 09:32:11]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.31 09:32:11 (56159)
Eddig úgy tűnik, hogy az MTSz adatbázisa részhalmaza a tuhuénak. Legalábbis itt a Bükkben. Még nem értem a végére, de eddig nem találkoztam olyan MTSZ úttal, ami nálunk ne lenne meg.
[előzmény: (56158) Old Eye, 2012.07.31 08:31:54]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.31 08:16:45 (56157)
Az utóbbi napokban a B-A-Z megyei MTSz turistaút kataszterét alaposan tanulmányozgattam. Becslésem szerint az ott említett "csomópontoknak" kb 60-80 %-a nem csomópont, hanem a turistautak közbülső, elágazásra nem illeszkedő, de névrajzi jelentőségű érintőpontja. (Még csak nem is túramozgalmi pecsételőhely.)
Hacsak mi ketten nem más forrásból meregetünk...
( http://termeszetbarat.hu/turistautak_listaja_tajegyseg_szerint?area_id=198 )
Ezen kívül a tuhu rengeteg olyan jelzett utat tüntet fel, ami a kataszterben nem szerepel. Az összehasonlítás közben meglepődtem, hogy mennyit. (Statisztikát nem készítettem...) Ezeket a noname turistautakat is kezelnünk kell valahogy, hiszen jelentős részük élő, valaki által karbantartott út. Hogy ki a gazdájuk, azt a fene se tudja.
Egyébként csodálkozom, hogy az MTSz és a tuhu között nem áll fenn szorosabb kapcsolat :-(
[előzmény: (56147) Hev, 2012.07.30 09:49:53]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.31 07:49:02 (56156)
Ha meglesz az adatbázis, a felület létrehozható. A madár sem először tojik, utána meg fészket épít :-)
[előzmény: (56154) KiVi, 2012.07.30 23:32:33]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.31 07:40:59 (56155)
Feltettem a Coloradomra a friss térképet. Indultam 2 km-es szintről: semmi... 200 m-es szintnél jelentek meg először a NOI-k, így nem mondhatnám, hogy teleszemetelik a képernyőt - esélyük sincs rá. Viszont navigálni tudok hozzájuk ;-)
[előzmény: (56152) Hev, 2012.07.30 21:57:30]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.29 16:56:11 (56134)
Hát akkor nem a legkorrektebb :-)
[előzmény: (56133) hadidoki, 2012.07.29 16:53:56]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.29 16:53:51 (56132)
Bocsika, némely karakterek ledobják az ékszíjat a rendszeren:
+1
Ha arra járok, akkor azt a 6-20 méteres szakaszt igen nagy valószínűséggel belátom. Nagy valószínűséggel egyenes is. Track=0 és a kerékpárútból TZ indul.
Az ilyen kis szakaszok trackelése már csak a kütyük szórása miatt is problémás. Avagy nézzünk meg egy Track=3 -as főutat, amely mellett egy bicikliút fut: tökös legény az, aki megmondja, melyik track tartozik a főúthoz és melyik a kerékpárúthoz...
[előzmény: (56130) majormezei, 2012.07.29 16:52:37]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.29 16:52:37 (56130)
+1
Ha arra járok, akkor azt a 6
[előzmény: (56127) Hev, 2012.07.29 16:39:21]

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.29 14:48:11 (56123)
http://turistautak.hu/regions.php
Mazsola kérdés: mit jelent a Felelős egy te. tekintetében - vagyis mi a feladata?

majormezeihozzászólásai | válasz erre | 2012.07.29 11:22:32 (56121)
Nem fogalmaztam meg talán elég egyértelműen: nem a TZ-vel kapcsolatban jelez hiányzó Zsakutca paramétert, hanem a tervezős utat tekinti zsákutcának és hiányolja a paramétert, ha a TZ nem valamelyik végével kapcsolódik hozzá, hanem közbülső törésponttal. Elég lenne ilyenkor tervezős úttól tervezős útig rajzolni a különálló szakaszokat és nem egyszuszra összekötni 10-20 utat.
[előzmény: (56118) tibbi, 2012.07.29 10:33:03]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók