Kokó!
Az elsõ tanuló lapodon nincs feltöltött MP file, a másikon van.
Javaslom, töröld az elsô tracklapot, ezentúl a másodikat használd, arra töltsd fel az újabb rajzolásaidat.
Örülök, hogy elsô szerkesztésedben saját trackeidet dolgoztad fel. Így könnyebben tudod magad ellenôrizni.
Melegen javasoljuk, töltsd le a LEKTOR-t és használd! Most is ugyanazokat a hibákat dobta ki, mint Hev ide bemásolt. Addig nem lehetsz nyugodt, amíg a LEKTOR ordít...
Vonalvezetésed, trackeid nyomvonalának átvitele a térképre hibátlan!
Következő két dologra hívom fel figyelmed:
1.
Vedd észre, a térképadatbázisunk így maguk a térképek tartalmazzák a felmérendő utakat is, ezeket time zone (TZ) típussal rajzoljuk. Te ilyeneket jártál be. Az eredeti jelzéseket le kell venned. Pl N47.861463 E18.928122 koo-nál izsolt jelzése alapján berajzoltunk egy felmérendô utat:
Mivel fel is mérted, be is rajzoltad - töröld! (Töröltem helyetted, még két ilyen esetedet is).
2.
Az új útvonalakat csatlakoztatni kell a meglévôkhöz, végük nem lebeghet a semmiben, azokat zsákutcáknak látják az útvonaltervezôk. Pl N47.860763 E18.933690 koonál az új szekérutat nem csatlakoztattad az országútra.
Két ilyen hibát követtél el. Javítottam.
Függelék :-)
Amirôl most írok, nem rajzolási hiba! Inkább felmérési, de ebben a konkrét esetben nem vagyok abban biztos, hogy igazam van. Te jártál a terepen, te tudod, mi van ott. Vizsgáljuk meg az N47.860782 E18.922740 koo környékét:
Az általad rajzolt szekérút ennél a pontnál élesen megtörik. Nem életszerû.
A nyomvonalból látszik, hogy K felől jöttél és ÉK felé kanyarodtál. Feltételezem, hogy itt a szekérút valahol csatlakozik 50 m-re Ny-ra húzódó É-D irányú országútra. Ha így van, egy kicsit bemehettél volna abba az útba, akár egészen az országútig és vissza. Öt percnyi sétával egyből komplettebb lett volna a térkép. Ha éppen késésben vagy, elég, ha a kütyün egy klikkeléssel jelzed, innen Ny felé szekérút indul és berajzolod felmérendônek.
A forduló után ÉK felé menet vagy száz méterre egy felmérendônek rajzolt szekérút indul D-DNy felé, valószínûleg érinti a most bejárt és beszerkesztett új szekérutadat. Ezt is érdemes lett volna pár percnyi ráfordítással bemérni.
Ahhoz képest, hogy első rajzolásod, egész jól sikerült! És hiánypótló munka is. Feltöltöttem. A szerver üzenete:
A feltöltés sikeresen megtörtént.
A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 10 db érintett vonalból 20 db lett.
Billentsd be a két track-edet feldolgozottra, tanulólapodról töröld a feltöltött MP file-t, helyére töltsd fel majd a köv rajzolásodat.
További jó munkát! :-)
[ előzmény: (70314) Kokó, 2015.03.02 18:50:31] |