- az autóút szerintem legyen a KRESZ szerinti meghatározás
- szükséges lenne egy 2*2 sávos útra városon belül és kívül is (a városon belül a kiemelt utca felett van a hierarchiában, mivel ezek szinte mindig nagyon forgalmasak), lehet hogy elég egy típus a kettőre
- az erdei aszfalthoz sorolandók egyértelműen a mezőgazdasági utak is
- országút definícióját javaslom kiegészíteni azzal, hogy két autó elfér egymás mellett (így a zsákfalvak tipikus bekötőútjai egyéb közutak)
- vasútnál jó lenne szerintem "iparvágány" vagy felhagyott vasút - ami a lényeges, hogy személyforgalom nincs rajta, általában normál, de lehet keskeny nyomtávú is
A megkérdőjelezett paraméterekre (főként a járhatóságra) az lenne jó, ha alapból kitöltődnének, de a rajzoló felülírhatná, pl. kerékpárút kerékpáros járhatósága alapból A, de biciklisektől hallottam már elhanyagolt szakaszokról is, ahol nyilván B. Nem tudom, hogy technikailag mennyire lenne ez megoldható. Mennyire szép, zaj, súlykorlátozás szerintem nem kell. A jelzés felújítása jó lenne, de tartok tőle, hogy nagyon hiányosan, illetve csak célirányos (meg)keresésekkel gyűjthető be gyakran az adat. A Numbers0-nak mi a szerepe? |