Ezt hol olvastad? A Mio készülékeken a MioMap nevű szoftver fut, ami gyakorlatilag nem mást, mint az iGO enyhén átkozmetikázott változata. Így értelemszerűen ugyanazt a térképformátumot használja. Az már más kérdés, hogy a frissítés nem mindegyik cégnél működik ugyanúgy. Részletesebben:
A Nav'n'Go időnként kiadja az iGO frissítését, ami időnként a szoftverkomponenseket, gyakrabban a térképeket érinti. Vannak a licenszelő cégek (pl. MyGuide, Mio stb), akik az iGO valamely kozmetikázott verzióját használják (iGO-klónoknak hívják őket). Nos ők nyilván a Nav'n'Go-tól eltérő időnként is kiadhatják a készülékükhöz járó frissítéseket. Vagyis: egy tisztességes gyártó az iGO-val szinte szinkronban ad ki frissítést, míg a csóró, noname cégek a supporton spórolnak, pl. csak negyedévente frissítenek, vagy mégritkábban. Az ilyen olcsó gépek nagyon kelendőek, de mivel a terméktámogatás pocsék, ezért a magyar user megoldja a problémát, a hivatalos iGO frissítést némi bindzsizéssel ráekecseli az általa használt iGO-klónra, és megvan oldva a support. Ha nem hiányzik neked az ilyen sufnituning (ami ráadásul jogilag erősen aggályos), akkor vegyél márkás navigációs eszközt (pl. Mio), ahol a frissítések gyakorisága is korrekt.[ előzmény: (23054) lulo, 2007.12.11 22:05:20] |